۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷

حجت الاسلام یعقوبی:

تحقق حماسه اقتصادی فتح الفتوح است

تحقق حماسه اقتصادی فتح الفتوح است

بجنورد - خبرگزاری مهر: امام جمعه بجنورد با تاکید بر تلاش برای تسهیل در امور رفاهی و معیشتی مردم گفت: تحقق حماسه اقتصادی در کشور فتح الفتوح به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی عصر پنج شنبه در جمع مدیران خراسان شمالی، با اشاره به تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات خرداد ماه سال جاری، افزود: اکنون باید پس از تحقق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی مورد نظر رهبری خلق شود.

وی با تاکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم، اظهار داشت: خلق حماسه اقتصادی و عبور کشور از تحریم ها فتح الفتوح خواهد بود و همه باید برای رسیدن به این پیروزی در تلاش و حرکت خود هیچ توقفی نکنند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه با خلق حماسه اقتصادی، ملت ایران طعم مدیریت دینی در جامعه را می چشند، اضافه کرد: مردم با بصیرت کم نظیر خود در 24 خرداد ماه به صحنه آمده و حماسه سیاسی را خلق کردند و در حال حاضر نیز باید با همراهی مردم و مسئولین حماسه اقتصادی تحقق یابد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ضمن تبریک به این مناسبت، اظهار داشت: همه سعی کنیم تا در این ضیافت الهی از فیوضات معنوی بهره مند شویم و دل و جان خود را از گرد و غبار بزداییم.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به آثار روزه گرفتن، با بیان اینکه روزه گرفتن چهره شیطان را سیاه می کند، اضافه کرد: این مسئله یکی از مهمترین برکات ماه مبارک رمضان است چرا که این ماه شیطان را نابود کرده و عیارها را افزایش می دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی همچنین بر صدقه دادن در این ماه پرفیض و برکت تاکید کرد و افزود: صدقه دادن، انفاق، خیرات و نیکی در این ماه کمر شیطان را می‌شکند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و برنامه های مختلف دینی و فرهنگی در مصلی امام خمینی بجنورد، از مردم و مسئولان خواست تا در این برنامه های مذهبی شرکت کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به اعزام بیش از 900 مبلغ به مساجد شهری و روستایی استان در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: این مبلغان از حوزه‌های علمیه قم، مشهد و حوزه های علمیه خراسان شمالی برای اعزام به مناطق مختلف این استان ساماندهی شده‌اند.

حجت‌الاسلام بابامحمد ایزانلو برپایی نمازهای جماعت، قرائت قرآن، سخنرانی و ... را از جمله برنامه‌های مبلغان در مساجد استان در طی ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: این مبلغان پیش از اعزام به مساجد به منظور هماهنگی و دریافت برخی آموزش ها، در همایش طلایه داران تبلیغ شرکت کردند.

کد خبر 2095067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha