۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۳

حجت الاسلام یعقوبی:

دولت جدید مدیرانی بومی و کارآمد را برای خراسان شمالی انتخاب کند

دولت جدید مدیرانی بومی و کارآمد را برای خراسان شمالی انتخاب کند

بجنورد - خبرگزاری مهر: امام جمعه بجنورد با تاکید بر لزوم انتصاب مدیرانی بومی، کارآمد و متخصص برای مدیریت در خراسان شمالی گفت: دولت یازدهم باید مدیران این استان را از بین افراد بومی و توانمند انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را ماهی سراسر برکت و رحمت و مغفرت ذکر کرد و افزود: در این ماه رحمت و مغفرت ویژه باری تعالی به بندگان ارزانی می شود و همه باید سعی کنیم نهایت بهره را از این ضیافت الهی ببریم.

وی با تاکید بر آمادگی مسلمانان برای ورود به ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: عبادت در این ماه از عبادت چندین سال باارزش تر و دارای ثواب بیشتری است و درهای رحمت الهی برای بخشش گناهان گذشته نیز بیش از همیشه گشوده است.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه با اشاره به چهاردهم تیر ماه و روز قلم، با بیان اینکه باید همه حرمت قلم و اصحاب قلم را نگاه دارند، تصریح کرد: البته در این زمینه می بایست خود اهالی قلم و رسانه با رعایت برخی مسائل حرمت خویش را حفظ نمایند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: اهالی رسانه و قلم باید دو مسئله عدم عبور از خطوط قرمز و عدم تبدیل انتقاد به انتقام را رعایت کنند تا بتوانند ضمن انجام رسالت بزرگ خویش، نقشی ماندگار از خود به جای گذارند.

وی عنوان کرد: صاحبان رسانه باید با اجتناب از قلم زنی کینه توزانه، به دنبال تقرب آرا در جامعه و اطلاع رسانی صحیح و به دور از جنجال آفرینی و بزرگ کردن مسائل کوچک باشند.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود به انتصاب مدیران دولتی در خراسان شمالی پرداخت و اظهار داشت: دولت یازدهم باید مدیرانی بومی و کارآمد را برای مدیریت کلان استان و شهرستان ها انتخاب کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با تاکید بر نقش فرهیختگان و نخبگان این استان در زمینه انتصاب مدیرانی بومی و کارآمد برای خراسان شمالی از جانب دولت یازدهم، از نقش آفرینان استان خواست تا به دور از سهم خواهی برای انتخاب و انتصاب مدیرانی لایق و توانمند برای مدیریت استان تلاش کنند.

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات اخیر در کشور مصر و برکناری رئیس جمهور قانونی این کشور پرداخت و گفت: با وجود اینکه مردم مصر موفق شدند دیکتاتوری حسنی مبارک را سرنگون سازند، اما به دلیل نداشتن رهبری دینی قوی، رئیس جمهور منتخب این کشور نتوانست جشن یک سالگی ریاست جمهوری خود را بگیرد.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به حرکت مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی در طول 34 سال گذشته و امنیت و آرامش موجود در کشور، این امنیت را به واسطه وجود ولایت فقیه و رهبری دینی در جامعه ذکر کرد و گفت: تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند، نظام و انقلاب اسلامی ایران حفظ خواهد شد و همانند دیگر انقلاب ها به بیراهه نخواهد رفت.

کد خبر 2090382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha