۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۴۸

حضور پر شور مردم در انتخابات، معاندین نظام اسلامی را در رسیدن به اهدافشان مایوس کرد

حضور پر شور مردم در انتخابات، معاندین نظام اسلامی را در رسیدن به اهدافشان مایوس کرد

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم اعلام کردند: حضور پر شور مردم در انتخابات، استکبار جهانی و توطئه های شوم معاندین نظام اسلامی را در رسیدن به اهدافشان مایوس و خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی و علی اکبر شعبانی فرد با صدور بیانیه ای مشترک  ضمن قدردانی از قشرهای مختلف مردم آورده اند: حماسه به یادماندنی هموطنان عزیز در 24 خرداد برگ زرینی دیگری بر افتخارهای نظام اسلامی افزود.

در این بیانیه مشترک خاطر نشان کرده اند: مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی همواره در 34 سال عمر انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور و مشارکت گسترده و فعالانه خود در تمامی صحنه های انقلاب به خصوص انتخابات عزم، اراده و انسجام ملی خود را برای صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسانده اند.

در ادامه این بیانیه مشترک آمده است: حضور پر شور مردم در انتخابات، استکبار جهانی و توطئه های شوم معاندین نظام اسلامی را در رسیدن به اهدافشان مایوس و خنثی کرد و نشان داد که برای تحقق آرمان های امام راحل و دفاع از کیان و ارزش های گرانسنگ نظام اسلامی در تمامی صحنه ها مشارکت دارد.

نماینده ولی فقیه و استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از این بیانیه یادآور شده اند: روز گذشته سرزمین امام خمینی (ره) به فهم، عشق و هوشیاری فرزندان خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک حماسی آنان به رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خود بالید و آخرین تیرهای رها شده توسط بدخواهان جمهوری اسلامی ایران را به خودشان برگرداندند.

آیت الله دری نجف آبادی و شعبانی فرد با قدردانی در این بیانیه از مردم با بصیرت و ولایتمدار به مناسبت خلق حماسه پر شکوه و به یادماندنی انتخابات رییس جمهوری خاضعانه تشکر کرده اند.

کد خبر 2077344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha