۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۷:۳۹

گزارش خبرنگار مهر از کره‌جنوبی؛

نبی: هدف‌مان پیروزی برابر کره است/ کی‌روش شیوه بازی حریف را می‌داند

نبی: هدف‌مان پیروزی برابر کره است/ کی‌روش شیوه بازی حریف را می‌داند

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد با اشاره به اینکه بازی با کره‌جنوبی حکم فینال را برای ما دارد، گفت: با برد کره‌جنوبی به عنوان تیم نخست گروه به جام جهانی صعود می‌کنیم. به همین دلیل تمام تلاش‌مان این است که به این هدف دست یابیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره‌جنوبی، مهدی محمدنبی در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه به بوسان رسید و بدون هیچ مشکلی وارد شهر شد. با توجه به اینکه پرواز تیم ملی چارتر بود، بازیکنان در طول سفر به خوبی استراحت کردند و جا دارد به همین خاطر از دکتر بابایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان و همکارانشان تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون کره‌جنوبی همکاری لازم را با تیم ملی داشته، تاکید کرد: تیم ملی در همان روز نخست تمریناتش را در زمین هیوندای آغاز کرد و در این مدت هم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است. این تمرینات باعث شد بازیکنان از نظر تطبیق آب و هوایی در شرایط خوبی قرار بگیرند. در این شرایط بازیکنان تیم ملی از یکشنبه استراحت، تمرین و تغذیه خیلی خوب داشت و با محیط به خوبی آدابپته شدند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به انگیزه و همدلی بسیار خوبی که بین بازیکنان صورت گرفته، یادآور شد: این بازی حکم فینال برای ما را دارد زیرا با برد کره‌جنوبی به عنوان تیم نخست گروه به جام جهانی صعود می‌کنیم. به همین دلیل تمام تلاش‌مان این است که به این هدف دست یابیم و اولین تیم گروه باشیم.

وی ادامه داد: در این چند روز به دلیل اینکه هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ بودیم، مسابقات تیم کره را از قبل آنالیز و از وضعیت تمرینات کره در این روزها با خبر بودیم. همچنین کی‌روش کاملا از شیوه بازی کره مطلع است و آن را به بچه‌ها منتقل کرده است، چه در زمین و چه زمان برگزاری کمیته فنی. خوشبختانه نکاتی که مدنظر کره‌ای‌ها برای بازی با ایران بود را متوجه شدیم و دستگیرمان شد. آنها از همان روش که انتظار داشتیم، برابر ایران استفاده می‌کنند.

نبی خاطرنشان کرد: قاعدتا باید آمادگی کامل داشته باشیم که در وهله اول آنها به گل نرسند و ما در فرصتی مناسب در جریان بازی، به گل برتری برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های سرمربی کره در عمل برای ملی‌پوشان دردسر ساز شده؟، تاکید کرد: فدراسیون کره‌جنوبی از حاشیه خودش را به دور کرده است. اساسا آنها، این صحبت‌ها را مسئله شخصی و نظر سرمربی کره دانسته است و خودش را در این مسئله داخل نکرده است. ضمن اینکه نامه‌ای به فدراسیون کره‌جنوبی زدیم و صحبتهای این مربی را منتقل کردیم و از آنها خواستیم این سرمربی از مردم ایران رسما عذرخواهی کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال این صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: اساسا در این چند روز هیچ کارشکنی صورت نگرفته است. ضمن اینکه توانایی و تجربه چندساله فدراسیون باعث شده آنها نتوانند در اردوی تیم ملی ورود و صدمه بزنند. ما از تمام تجربه استفاده و خوشبختانه یکی از نکات مثبت اردوی ما فضای بدون حاشیه تیم ملی بوده و کارها به بهترین شکل ادامه دارد.

وی در ادامه یادآور شد: حوشبختانه رسانه‌ها در ایران هم در این روزها کمک کردند مسائل حاشیه‌ای وارد اردوی تیم ملی نشود که این فضا و امکانات کمک می‌کند کارها به بهترین شکل پیش برود. حرف‌های حاشیه‌ای سرمربی کره انگیزه زیادی به ملی پوشان داده است تا در زمین جوابشان را بدهیم.

نبی در پایان گفت: ان شاء الله چهارشنبه ساعت 7 صبح تیم ملی راهی تهران می‌شود و فکر می‌کنم ساعت 13:30 دقیقه چهارشنبه وارد ایران شویم.

 

 

کد خبر 2078317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha