۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۰

جنتی:

عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور در خراسان شمالی 13.5 درصد رشد داشت

عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور در خراسان شمالی 13.5 درصد رشد داشت

بجنورد - خبرگزاری مهر: کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی از افزایش 13.5 درصدی عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور، در کتابخانه های عمومی این استان خبرداد.

مهدی جنتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این شبکه که با هدف ارتقاء مطالعه مفید راه اندازی گردیده، امکان دسترسی افراد به اطلاعات بیش از 500 هزار عنوان کتاب، امکان بحث و تبادل نظر در زمینه کتب برتر، عضویت در گروهها با موضوعات مطالعاتی مختلف و بهره مندی از نظرات سایر مراجعین به این بخش را برای اعضا فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: تعداد اعضای این شبکه در سه ماهه اخیر از چهار هزار و 435 نفر به پنج هزار و 35 نفر افزایش یافته که حاکی از رشد 13.5 درصدی در تعداد عضویت مراجعین استانی به این شبکه است.

جنتی در ادامه افزود: کتابخانه ملا صدرا در شهرستان فاروج در سه ماهه اخیر توانست با 230 نفر عضو جدید و 31 درصد رشد، رتبه نخست افزایش اعضاء را در بین کتابخانه های عمومی استان از آن خود کند.

کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی گفت: شهر بجنورد با 149 نفر عضو جدید و شهر آشخانه با 92 عضو جدید در رتبه های بعدی افزایش عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور قرار گرفته اند.

به گفته وی علاقمندانی که ایمیل شخصی دارند، می توانند با نام نویسی در پایگاه اینترنتی www.booki.ir نسبت به نقد و بررسی کتاب و شرکت در مسابقات فرهنگی و کتابخوانی از طریق این شبکه اقدام کنند.

کد خبر 2079096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha