۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵

حجت الاسلام یعقوبی:

صدا و سیما در تبلیغات انتخابات عدالت دینی را به نمایش گذاشت

صدا و سیما در تبلیغات انتخابات عدالت دینی را به نمایش گذاشت

بجنورد - خبرگزاری مهر: امام جمعه بجنورد گفت: صدا وسیما در تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عدالت دینی را در رسانه ملی به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تجلیل از حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا افزود: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با حضور حدکثری خود، حماسه بزرگ سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را خلق کردند.

وی اظهار داشت: 24 خردادماه، یکی از جلوه‌های ماندگار بصیرت و بلوغ سیاسی مردم بود که به خلق حماسه سیاسی انجامید و دشمنان نظام اسلامی را مات و مبهوت کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تقدیر از تلاشهای رسانه ملی در اطلاع رسانی عمومی انتخابات و برگزاری مناظره ها بیان داشت: صدا و سیما در این انتخابات، به خوبی عدالت دینی را در رسانه ملی به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: اقدامات ارزشمند صدا و سیما به ویژه در برگزاری مناظره های 8 نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به معنای واقعی صدور آزادی و دموکراسی به جهان بود.

حجت الاسلام یعقوبی، حضور بی نظیر و حداکثری مردم در انتخابات 24 خردادماه و تحقق حماسه سیاسی را مرهون رهنمودهای رهبری معظم انقلاب، تلاش و شفاف سازی رسانه ملی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه و بصیرت و آگاهی مردم  عنوان کرد و افزود: اجرای برنامه های متنوع و پرداختن مناسب به حضور مردم در عرصه انتخابات و پخش برنامه های ویژه 24 خردادماه، از دیگر برنامه های موفق و ارزشمند صدا و سیما بود که به خلق حماسه سیاسی در ایران اسلامی منجر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، 24خرداد ماه جاری با حضور72.7  درصدی مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی با 18 میلیون 613 هزار و 329 رای به عنوان رئیس جمهور این دوره برگزیده شد.

کد خبر 2079304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha