۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۴۲

گزارش خبرنگار مهر از کره جنوبی؛

قوچان‌نژاد: به فکر رکورد نیستم/ همه چیزم را برای خوشحالی مردم می‌دهم

قوچان‌نژاد: به فکر رکورد نیستم/ همه چیزم را برای خوشحالی مردم می‌دهم

زننده تنها گل ایران در دیدار برابر کره جنوبی با بیان اینکه حاضر است همه چیزش را بدهد تا مردم را خوشحال کند گفت: به فکر رکورد شکنی نیستم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره جنوبی، رضا قوچان نژاد بعد از صعود تیم ملی گفت:  بالاخره هرطوری بود خودمان را به برزیل رساندیم که از این بابت خدا را شکر می‌کنم و برای مردم ایران هم خیلی خوشحالم.
 
وی در مورد گلزنی در دیدارهای اخیر تیم ملی گفت:  درست است که گل های مهمی زدم اما این گل ها را تنهایی نزدم و همه بازیکنان و مربیان در این پیروزی ها نقش داشتند. برای کی روش خیلی خوشحالم که توانست با تیم ملی ایران به هدفش برسد.
 
زننده گل ایران برابر کره جنوبی خاطرنشان کرد: یکسال وقت داریم و می‌توانیم خیلی کارها را انجام دهیم. حالا که به جام جهانی رسیده ایم نباید بدون برنامه باشیم. اگر اینگونه شود در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم. درست است که کار سختی داریم اما می شود چرا که تیم های کره جنوبی و استرالیا توانستند به موفقیت برسند.
 
قوچان نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا روند گلزنی هایش را ادامه خواهد داد، گفت: فوتبال تنیس نیست. من هم به رکورد شخصی فکر نمی‌کنم، بیشتر دوست دارم مردم را خوشحال کنم و مربی ام را. رسیدن به رکورد در فوتبال بسیار سخت است.
 
قوچان نژاد در مورد پرسشی مبنی بر اینکه سال 1998 با گلزنی خداداد عزیزی برابر استرالیا به جام جهانی رفتیم و این دوره به گلزنی شما گفت: افتخار می کنم که عزیزی در مورد من به این شیرینی حرف می زند. فوتبال ورزشی گروهی است و من هر چیزی داشته باشم می دهم تا بتوانم مردم کشورم را خوشحال کنم. خداداد عزیزی همشهری من است و از او ممنونم که به من لطف داشته است.
 

 

 

کد خبر 2079824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha