۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵

به خاطر تعویق در شروع مسابقات لیگ؛

صدای فرش‌آرا در آمد/ بعضی باشگاه‌های فوتسال برای خودشان فرصت می‌خرند

صدای فرش‌آرا در آمد/ بعضی باشگاه‌های فوتسال برای خودشان فرصت می‌خرند

مدیرعامل تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد با انتقاد شدید از تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: تاخیر در شروع مسابقات لیگ برتر برای باشگاه خصوصی مثل ما هزینه زیادی دارد و به همین خاطر اگر این وضعیت ادامه داشته باشد شاید برای تیمداری در فوتسال تجدید نظر کنیم.

غلامعلی مرتضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ مبنی بر تاخیر در شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما به شدت مخالف این مصوبه هستیم. صدای کادر فنی، بازیکنان و اعضای هیات مدیره بعد از این مصوبه درآمده است. این موضوع حتی در هیات مدیره شرکت فرش آرا هم مطرح شد و اعضای این هیات مدیره اعلام کردند به شدت این موضوع را بررسی می‌کنند.

وی افزود: اعضای هیات مدیره شرکت فرش آرا اعلام کردند در صورتی که این بی نظمی ادامه داشته باشد، شاید در تصمیم خود در فوتسال تجدید نظر و در رشته ورزشی دیگری سرمایه گذاری کنند. شروع مسابقات در مردادماه هم دیر بود ولی حالا اعلام کرده‌اند از شهریورماه مسابقات آغاز می‌شود. تعطیلی 6 ماهه لیگ به ضرر فوتسال است و نشان می‌دهد تشکیلاتی نیست که این موضوعات را پیگیری کند.

مدیرعامل باشگاه فرش آرا با بیان اینکه اعتراضش را به سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال اعلام کرده است، گفت: با افتخاری صحبت کردم. ایشان می‌گفت این تصمیم را اعضای هیات رئیسه گرفته‌اند. من دوباره اعتراض کردم که شما رئیس فوتسال هستید و باید در این خصوص تصمیم درست بگیرید. متاسفانه اشخاصی در هیات رئیسه این تصمیم را گرفته‌اند که وضعیت تیم خودشان مشخص نیست و دنبال خریدن فرصت هستند.

مرتضایی به شروع تمرینات تیمش اشاره کرد و افزود: تمرینات ما چند هفته است آغاز شده. ما از شهرهای مختلف از جمله کاشان، قزوین و بندرعباس بازیکن داریم. حالا اگر مسابقات به تاخیر بیافتد تکلیف ما چه می‌شود؟ باید به بدنسازی ادامه بدهیم یا تمرینات را تعطیل کنیم؟ چه کسی جوابگوی هزینه‌های ما خواهد بود؟ ما برای هر جلسه تمرین حدود 400 هزار تومان هزینه می‌کنیم.

وی در پایان گفت: باشگاه‌هایی که در هیات رئیسه نماینده دارند دنبال خریدن فرصت هستند. این بی اخلاقی است. شاید همین مسائل باعث شده که تیمشان خوب نتیجه نگیرد و تکلیفشان هر سال نامشخص باشد.

هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز چهارشنبه هفته گذشته تصمیم گرفت تا مسابقات لیگ برتر فوتسال به جای هشتم مردادماه، در تاریخ 15 شهریور آغاز شود.

کد خبر 2081535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha