۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲

جلسه سازمان لیگ فوتسال مجددا تشکیل می‌شود/ مخالفان هم حضور دارند

جلسه سازمان لیگ فوتسال مجددا تشکیل می‌شود/ مخالفان هم حضور دارند

نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برای تعیین زمان نهایی شروع مسابقات لیگ برتر هفته آینده برگزار خواهد شد. در این جلسه علاوه بر اعضای هیات رئیسه، باشگاه‌هایی که مخالف به تعویق انداختن مسابقات لیگ هستند هم حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه هفته گذشته بود که اولین جلسه هیات رئیسه جدید سازمان لیگ فوتسال برگزار شد و اعضای حاضر در این جلسه به یکباره تصمیم گرفتند تا مسابقات لیگ برتر را با حدود 40 روز تاخیر و از شهریورماه برگزار کنند. این تصمیم توسط مدیران عامل باشگاه‌های راه ساری، شهید منصوری و گیتی پسند اصفهان گرفته شد تا شبهه منافع شخصی بر آن سایه افکند.

این مسئله با واکنش باشگاه‌هایی مواجه شد که از مدت‌ها پیش کار خود را برای لیگ بعد شروع کرده و از سایر تیم‌های بلاتکلیف آماده‌تر بودند. غلامعلی مرتضایی مدیرعامل باشگاه فرش آرا در گفتگو با خبرنگار مهر گفته بود "افرادی تصمیم گرفته‌اند لیگ با تاخیر برگزار شود که وضعیت تیمشان مشخص نیست و می‌خواهند با این کار برای خودشان فرصت بخرند". باشگاه تاسیسات دریایی هم نسبت به این تصمیم موضعگیری کرده بود و اعتراض خود را به گوش سازمان لیگ رسانده بود.

البته سیدرضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال در همان روزهای اول اعلام کرد که این تصمیم توسط اعضای هیات رئیسه گرفته شده و او نمی‌توانسته مقابل "اکثریت" رای را تغییر دهد. افتخاری همچنین اعلام کرده بود که امکان تجدید نظر در این تصمیم وجود دارد و هنوز تاریخ قطعی شروع لیگ به باشگاه‌ها ابلاغ نشده است.

در همین رابطه، قرار است هفته آینده دومین جلسه هیات رئیسه جدید سازمان لیگ فوتسال برگزار شود تا در خصوص تاریخ دقیق شروع مسابقات لیگ تصمیم گیری شود. این جلسه البته تفاوت‌هایی با جلسه اول خواهد داشت. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته باشگاه‌هایی که مخالف به تاخیر افتادن شروع مسابقات لیگ برتر هستند هم در این جلسه حضور دارند تا در مقابل تصمیم هیات رئیسه از باشگاه خود دفاع کنند.

افتخاری در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ما از باشگاه‌هایی که مخالف تعویق در شروع مسابقات لیگ هستند دعوت کردیم تا هفته آینده به جلسه بیایند تا درباره این موضوع بحث و تبادل نظر کنند. تیم‌هایی مثل فرش آرا و تاسیسات دریایی اعتراض‌هایی به تصمیم هیات رئیسه داشتند که حالا دو طرف همدیگر را در این جلسه توجیه خواهند کرد. ما هم هنوز زمان شروع لیگ را ابلاغ نکرده‌ایم و در صورتی که دو طرف روی یک تاریخ به تفاهم برسند، آنرا ابلاغ می‌کنیم.

کد خبر 2082309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha