۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۹

مردان:

امحای پسماندهاي صنعتي را برای حفاظت محیط زیست جدی بگیریم

امحای پسماندهاي صنعتي را برای حفاظت محیط زیست جدی بگیریم

اراک - خبرگزاری مهر: مدير محيط زيست سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران گفت: بيشتر پسماندهاي صنعتي از نظر زيست محيطي در طبقه بندي مواد زايد خطرآفرين تعريف شده كه مديريت و امحاي آنها را برای حفظ محیط زیست باید جدی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعيد مردان در اولين كارگاه آموزشي شناخت و ارتقاء دانش مديريت پسماند ويژه صنعتي در اراک افزود: توسعه متوازن و دستيابي به اهداف توسعه محور از آشتي صنعت و محيط زيست حاصل مي شود.

وی ادامه داد: توسعه متوازن و دستيابي به اهداف توسعه محور از آشتي صنعت و محيط زيست حاصل مي شود  و بنگاه هاي اقتصادي بدانند كه مشاركت در برنامه هاي زيست محيطي و مديريت سبز علاوه بر حفظ منابع پايه زيستي، بستر كيفي سازي فعاليت ها و ارزش افزوده بيشتر را براي صنعت به همراه دارد.

مردان توضيح داد: انضباط زيست محيطي در شهرك ها و نواحي صنعتي اولويت كار در مديريت پسماند است و در اين زمينه راهبري اكولوژيك صنعتي با هدف استقرار واحدهاي مصرف كننده ضايعات واحدهاي صنعتي در طرح هاي توسعه اي شهرك ها و نواحي صنعتي هدف گذاري شده است.

گفتني است اين مراسم در مركز خدمات فناوري و كسب و كار اراك با حضور انصاري،مديركل محيط زيست استان مركزي،مردان،مدير محيط زيست سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران،عليزاده،مديرگروه آب و خاك سازمان محيط زيست كشور و مديران و كارشناسان واحد هاي صنعتي برگزار گرديد.

کد خبر 2083586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha