۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۳۶

ثروتی :

خواسته دشمنان با اعمال سیاست های تحریمی محقق نمی شود

خواسته دشمنان با اعمال سیاست های تحریمی محقق نمی شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در اعمال سیاست های تحریم به خواسته های خود دست نخواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی الرضا ثروتی در نشست میز  تخصصی کشوری افغانستان در بجنورد، با اشاره به تلاش دشمن برای اعمال سیاست های تحریمی علیه ایران افزود: تحریم های غرب با بستن مرزها به روی ایران، عملی و شدنی نیست.

وی اظهار داشت: امروز نه کشورهای متقاضی قادر به بستن مرزهای خود به روی ایران هستند و نه ما می توانیم مرزهای خود را به روی سایر کشورها ببندیم.

این نماینده مجلس تلاشهای دشمنان را در اجرای تحریم ها بی اثر خواند و گفت: به رغم تلاشهای انجام شده در بازار صادرات، نفت ایران همچنان روزانه 6 میلیون بشکه متقاضی دارد و این نشان از عدم تاثیر گذاری تحریم های جهانی بر کشورمان دارد.

وی با تاکید بر حمایت دولت از صادرات غیر نفتی تصریح کرد: توجه به اهداف تعیین شده در برنامه پنجم توسعه کشور و همچنین سند راهبرد ملی توسعه صادرات غیرنفتی، از طریق تنوع بخشیدن به فراورده های صادراتی اعم از صادرات نفتی و غیرنفتی، می‌تواند در ارز آوری برای کشورمان موثر باشد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی رویکرد کمیسیون تلفیق مجلس را  حمایت از صادرات دانست و افزود: تلاش می کنیم تا سهم ده درصدی بخش صادرات از ظرفیت وام دهی بانک ها محقق شود.

وی به نمایش گذاشتن کالاهای صادراتی ایران به ویژه کالاهای صادراتی خراسان شمالی را در نمایشگاههای کشورهای همسایه، رمز موفقیت ایران در عرصه  تجارت عنوان کرد.

کد خبر 2084778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha