۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۸

آیت الله دری نجف آبادی:

علمای الازهر مانع تکرار جنایت بدست سلفی های مزدور شوند

علمای الازهر مانع تکرار جنایت بدست سلفی های مزدور شوند

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن محکوم کردن کشتار مظلومانه شیعیان مصر گفت: ازعلما و اندیشمندان جهان اسلام بویژه علمای منصف الازهرمی خواهم با محکوم کردن عوامل این فاجعه دلخراش مانع تکرار آن بدست سلفی های مزدور و وابسته گردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در بیانیه ای در محکومیت کشتار مظلومانه شیعیان مصر افزود: اینجانب ضمن تأثر شدید و محکوم کردن این جنایت فجیع و ضد انسانی از علما و اندیشمندان جهان اسلام بویژه علمای منصف الازهرمی خواهم با محکوم کردن عوامل این فاجعه دلخراش مانع تکرار آن بدست سلفی های مزدور و وابسته گردند. البته مسلمانان باید در برابر توطئه های پشت پرده صهیونیستها هشیار باشند.

وی اضافه کرد: جنایت هولناک و وحشیانه جنایتکاران فریب خورده در زاویه ابومسلم مصر موجب تألم وتأثر هر مسلمان آزاده بلکه تمامی انسانهای با وجدان و آزادیخواه شد. براستی ریختن خون بیگناهان بجرم دین و مذهب و حب اهل البیت(ع) آنهم با شیوه های قرون وسطایی و بسیار فجیع مایه حیرت و تأسف همه وجدانهای بیدار و فطرتهای پاک شده است .
 
آیت الله دری نجف آبادی در این بیانیه آورده است: این نوع جنایتهای ضد بشری و ضد اسلامی قلب رسول اعظم (ص) را بدرد می آورد. البّته شهادت برای انسانهای مؤمن و بصیر وفداکار مانند شیخ حسن شحاته و برادر و همراهان او مایه افتخار و سند مظلومیّت و حقانیّت آن راهیان الی الله است.

این بیانیه می افزاید: شیعه و سنی در کنار یکدیگر برای عزّت و سربلندی اسلام و مسلمانان و رهایی قدس شریف از چنگال جنایتکاران تلاش کنند و اجازه ندهند تا دشمن آدرس غلط به آنها بدهد و بجای پرداختن به مسئله اصلی دنیای اسلام و خاورمیانه اسلامی در جهت اهداف شیطان بزرگ و اشغالگران عمل نمایند. خداوند، امّت بزرگ ما را یاری فرماید تا دست بیگانگان را قطع و با همدلی و همفکری برای عظمّت اسلام و قرآن مجاهدت نمایند.

کد خبر 2085104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha