۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۶

اخبار کوتاه استان مرکزی/

دستگيري باند سرقت احشام و کشف56 فقره احشام در خنداب

دستگيري باند سرقت احشام و کشف56 فقره احشام در خنداب

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي شهرستان خنداب از دستگيري باند سرقت احشام و کشف56 فقره احشام در خنداب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،سرهنگ حسين نجفي با اشاره به اینکه تماس يكي از اهالي روستاي بخش قره چاي شهرستان خنداب با مركز فوريت هاي پليس شهرستان و اعلام سرقت احشام گفت: با شروع تحقيقات، ماموران توانستند فردي را كه در همسايگي مالباخته زندگي مي كرد را شناسايي كنند که ‌با پيگيري صورت گرفته، مشخص شد متهم كه از سارقان سابقه دار است که با همدستي يكي از دوستانش احشام سرقتي را به شهري ديگر انتقال داده است.

وی به دستگيري عاملان اين سرقت در كمتر از 24 ساعت اشاره كرد و بيان داشت:‌ در عمليات دستگيري عاملان اين سرقت، ماموران انتظامي توانستند 2 فرد سارق و فردي مالخر را دستگير و احشام مسروقه را نيز به مالباخته تحويل دهند.

فوت بر اثر برق گرفتگي و سقوط از ارتفاع

 روز گذشته طي تماس با مركز فوريت هاي پليس شهرستان اراك، اعلام شد كه فردي به دليل سقوط از ارتفاع به بيمارستان انتقال يافته است که در تحقيقات صورت گرفته توسط ماموران انتظامي ، مشخص شد كه مصدوم به علت برق گرفتگي دچار سانحه شده و از ارتفاع سقوط كرده است.

واژگوني خودروي كاميون در جاده قم – اراك

واژگوني خودروي كاميون در جاده قم – اراك جان يک نفر راگرفت و يک نفر را روانه بيمارستان کرد.

 اين وسيله نقليه به علت عدم توانايي راننده درکنترل خودرو بعلت خستگي و خواب آلودگي راننده واژگون شده و اين حادثه مرگبار را به وجود آورد.

طي اين حادثه كه در كيلومتر 40 به وقوع پيوست ، به علت شدت جراحات وارده راننده خودرو در دم فوت كرده و سرنشين آن نيز بعلت جراحات وارده به بيمارستان منتقل شد.

سارق حرفه اي محتويات خودرو در محلات دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان محلات استان مركزي از دستگيري سارق حرفه اي با .20 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد و گفت: در ادامه روند تحقيقات صحنه هاي سرقت از نظر فني و پليسي مورد بررسي علمي قرارگرفت و علل سرقت و شگرد متهم بازنگري شده و متهم شناسايي كه در يك عمليات غافلگيرانه و در حين سرقت دستگير شد.

سرهنگ "فرامرز گودرزي" در ادامه با بيان اعتراف متهم به 20 فقره سرقت در بازجويي هاي فني و پليسي به رانندگان توصيه كرد: از پارك کردن خودرو در محله هاي خلوت و كم تردد پرهيز كرده و ضمن بكار گيري نكات ايمني در كاهش بستر وقوع جرم در محيط هاي شهري هوشيار عمل كنند.

 

کد خبر 2086336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha