۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵

حیدری:

فراخوان مقاله در زمینه های مختلف عرصه مطبوعات استان/" کتاب مطبوعات استان مرکزی" به چاپ می رسد

 فراخوان مقاله در زمینه های مختلف عرصه مطبوعات استان/" کتاب مطبوعات استان مرکزی" به چاپ می رسد

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست سرای روزنامه نگاران استان مرکزی از فراخوان مقاله در زمینه های مختلف عرصه مطبوعات استان خبر داد و گفت: این مقالات و پژوهشها در قالب" کتاب مطبوعات استان مرکزی" به چاپ می رسد.

آرزو حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سرای روزنامه نگاران در نظر دارد نسبت به گردآوری و چاپ مقالات و پژوهش هایی که تاکنون در زمینه های مختلف عرصه مطبوعات استان نگارش یافته در قالب کتاب مطبوعات استان مرکزی اقدام کند.

وی ضمن دعوت از پژوهشگرانی که قبلا در این زمینه کار پژوهشی انجام داده اند افزود: این افراد می توانند پژوهش ها و مقالات خود را تا پایان شهریور ماه به سرای روزنامه نگاران برای چاپ کتاب ارائه دهند.

حیدری جمع آوری آثار قلمی نویسندگان و پژوهشگران و اندیشمندان را برای پیشبرد اهداف رسانه در استان مرکزی از جمله هدف این فراخوان برشمرد و گفت: تا کنون کتاب مدون از مجموعه فعالیتها، چالشها و مزیتهای استان در حوزه رسانه تدوین نشده است.

وی با بیان اینکه هزینه چاپ کتاب بر عهده سرای روزنامه نگاران است اظهارداشت: پزوهشگران می توانند آثار خود را در قالب cd ومونه چاپی به سرای روزنامه نگاران استان مرکزی واقع در شهرک شهید بهشتی فاز یک بلوار غدیر، خیابان رسالت پلاک 18 تحویل دهند.

کد خبر 2086631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha