۹ تیر ۱۳۹۲، ۲۰:۰۵

خسرویار:

جودوکار خراسان شمالی در مسابقات ارتش های جهان به روی تاتامی می رود

جودوکار خراسان شمالی در مسابقات ارتش های جهان به روی تاتامی می رود

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: جودوکار این استان در قالب تیم ملی جودوی نیروهای مسلح کشور، در مسابقات ارتش های جهان به روی تاتامی می رود.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بهزاد وحدانی؛ جودوکار وزن 60 کیلوگرم خراسان شمالی به همراه شش جودوکار دیگر ایران، در قالب تیم ملی نیروهای مسلح به رقابت های جودو ارتشهاي جهان اعزام شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات از هشتم تا شانزدهم تیر ماه به میزبانی قزاقستان و در شهر آلماتی این کشور برگزار می شود، اظهار داشت: بهزاد وحداني در وزن منفي 60 كيلوگرم، سعيد ملايي در وزن منفي 73 كيلوگرم، مختار خورنگ، سعيد مرادي در منفي 81 كيلوگرم، حميدرضا سجادي در وزن منفي 90 كيلو، كامران رستمي در منفي 100 كيلوگرم و مصطفي آهن فروش در وزن مثبت 100 كيلوگرم تركيب تيم ملي جودوي نيروهاي مسلح ايران را تشكيل مي دهند.

به گفته خسرویار هدايت تیم ملی جودوی نیروهای مسلح کشور را در مسابقات ارتش های جهان، جعفرعلي قادري بر عهده دارد.

وی در ادامه همچنین از اعزام دیگر جودوکار خراسان شمالی به اردوی مشترک تیم ملی جودوی نوجوانان ایران با ارمنستان خبر داد و گفت: حامد رشیدی نماینده استان در وزن 81 کیلوگرم به همراه 10 جودوکار دیگر برای شرکت در اردوی مشترک تیم ملی عازم ارمنستان شده است.

به گفته رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی، اردوی مشترک تیم ملی جودوی نوجوانان کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی آمریکا در شهر ایروان ارمنستان در حال برگزاری است.

کد خبر 2087262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha