۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۴

جلالی در گفتگو با مهر:

بازیکنان تراکتورسازی 50 درصد آماده‌اند/ نقل و انتقالات مثل گردباد است

بازیکنان تراکتورسازی 50 درصد آماده‌اند/ نقل و انتقالات مثل گردباد است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید بازیکنان این تیم در حال حاضر به آمادگی 50 درصدی رسیده‌اند و این میزان آمادگی در حال حاضر مطلوب است. او با خودداری از صحبت درباره جذب بازیکنان جدید معتقد است فصل نقل و انتقالات مثل گردباد است که مشخص نیست بعد از آن چه چیزی عاید تیم‌ها می‌شود.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی و اردوی آماده سازی این تیم در تهران اظهار داشت: امروز دوشنبه به مصاف صبای قم می‌رویم که با این حساب تعداد بازی‌های جدی ما به دو مسابقه می‌رسد. بازی با صبا فرصت خوبی است تا دو بازیکن خارجی و همچنین دو بازیکن داخلی را ارزیابی کنیم تا در صورتی که به کار ما آمدند آنها را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه روند کار در تراکتورسازی خوب پیش می‌رود، تاکید کرد: بازیکنان تیم به آمادگی 50 درصدی رسیده‌اند. این میزان آمادگی با توجه به فاصله 25 روزه تا شروع لیگ معقول است. امیدوارم در سه هفته باقی مانده این میزان آمادگی به حداقل 70 درصد برسد.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به دیدار تدارکاتی این تیم با نفت تهران، خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول آن مسابقه مسلط بازی کردیم ولی در نیمه دوم به خاطر شرایط بدنی بازیکنان افت کردیم که البته این موضوع طبیعی بود چون در دوره آماده سازی هستیم. در مجموع بازی جذاب و پر گلی از آب درآمد.

جلالی درباره شرایط اردوی تهران هم گفت: ما به تهران آمدیم تا فقط چند بازی دوستانه برگزار کنیم. بعد از این بازی‌ها به تبریز بر می‌گردیم چون هم هوای تبریز و هم امکانات تمرینی در این شهر بهتر است.

وی در ادامه با خودداری از صحبت درباره مذاکره باشگاه تراکتورسازی با بازیکنانی مثل جواد نکونام، تصریح کرد: بنا نداریم در مورد بازیکنان به اسم صحبت کنیم. باشگاه جذب بازیکنان را پیگیری می‌کند و هر وقت مذاکرات نهایی شد نام بازیکن اعلام می‌شود.

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص اینکه در کدام پست‌ها به بازیکن نیاز دارد، اظهار داشت: چیزهایی که نیاز است را با باشگاه در میان گذاشتیم. باید قبول کنیم جذب بازیکن پروژه سختی شده است. این دوره نقل و انتقالات مثل گردباد یا طوفان است که نمی‌دانی بعد از آن چه چیزی عایدت می‌شود.

جلالی در پایان در پایان درباره میزان رضایتش از بازیکنان جذب شده، گفت: با توجه به تلاش‌هایی که باشگاه صورت داد، از جذب بازیکنان راضی هستیم. ما چهار، پنج بازیکن را از دست دادیم که اگر آنها را حفظ می‌کردیم به مراتب تیم بهتری بودیم ولی در مجموع خریدهای خوبی داشتیم.

کد خبر 2087505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha