۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۰

بهروز منتقمی مطرح کرد؛

اعتقادی به سقف قرارداد ندارم/ مشکلات پرسپولیس با سپاهان حل می‌شود

اعتقادی به سقف قرارداد ندارم/ مشکلات پرسپولیس با سپاهان حل می‌شود

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اعتقادی به سقف قرارداد ندارد، گفت: امروز آرامش به باشگاه پرسپولیس بازگشته و محمد رویانیان در این مدت با قدرت و آرامش کارها را پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز منتقمی در حاشیه برگزاری نشست اتحادیه فوتبال در خصوص انتقادهایی که از وی در مورد سکوتش نسبت به تغییر در باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: وقتی دوستان اطلاعات ندارند گناه من چیست.

وی افزود: آیا بنده به عنوان قائم مقام مجبورم و یا قانونی وجود دارد که باید مصاحبه کنم؟. وقتی دوستان سوالی نکردند، من چه باید می‌گفتم. ادب حکم می‌کند به سوالات مطرح شده پاسخ دهم و در مقابل احترامی که به دوستان می‌گذارم، انتظار احترام مقابل دارم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه چرا باید اوضاع پرسپولیس را شلوغ‌تر می‌کردیم، افزود: همه تابع تصمیم وزارت ورزش و جوانان بودیم؛ آنها تصمیمی گرفتند که یا باید از دریچه کارشناسانه به آن نگاه می‌کردیم و یا از جایگاه مدیریتی ولی در نهایت امروز تمام این مسائل پشت سر گذاشته شده است.

وی ادامه داد: حرف ما این بود، اجازه دهند آقای رویانیان به ایران برگردد و بعد در خصوص تغییر مدیرعامل باشگاه تصمیم گیری می‌کردیم. البته من هم از وزارتخانه به باشگاه پرسپولیس مامور شدم و روزی که ماموریتم به پایان برسد باید برگردم و در آینده هم به عنوان مدیر ارزشی یا کارشناسان ورزشی فعالیت می کنم نه چیز دیگری.

منتقمی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: برنامه‌ها برای جذب نفرات جدید با هماهنگی بین کادر مدیریتی فنی در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز با انصاریفرد به نتیجه نرسیده و اختلاف بین طرفین به خاطر مسائل مالی نیست، در مورد صحبت غلامرضا رضایی که پس از دریافت مطالباتش در تمرینات شرکت می‌کند، تصریح کرد: چیزی در این خصوص به ما گفته نشده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره تغییرات در هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه خاطرنشان کرد: من چیزی در این خصوص نشنیده‌ام اما آقای رویانیان در این مدت با قدرت و آرامش کارها را پیگیری می‌کند. در حال حاضر آرامش به باشگاه پرسپولیس بازگشته و مباحث به هیئت مدیره را آقای سجادی دنبال می‌کند تا اعضای آن تکمیل شود.

وی با بیان اینکه اعتقادی به سقف قرارداد ندارد، در مورد آخرین وضعیت پیام صادقیان و قاسم حدادی فر یادآور شد: محمد رویانیان مذاکراتی را با مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن داشته و تفاهماتی هم بین طرفین بوجود آمده است.

منتقمی در پایان در مورد اختلاف به وجود آمده بین دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان گفت: هدف همه باشگاه‌ها سربلندی فوتبال است و در این مورد باید به همدیگر کمک کنیم، ما هم سعی می‌کنیم با ارتباطات تلفنی و حضوری ارتباط بین دو باشگاه بزرگ ایران را بیشتر کرده و این مشکلات را برطرف کنیم.

کد خبر 2087923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha