۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲

اخبار کوتاه استان مرکزی:

1700مسجد استان مرکزی غباروبی و عطر افشانی می شود

1700مسجد استان مرکزی غباروبی و عطر افشانی می شود

اراک - خبرگزاری مهر: کارشناس فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یک‌هزار و 700 مسجد این استان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان غبارروبی می شوند.

 به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدضرغامی افزود: دهه آخر ماه شعبان به عنوان دهه نکوداشت مساجد نامگذاری شده وغبارروبی مساجد یکی از سنت‌های حسنه‌ای  است که سازمان تبلیغات اسلامی هر ساله در دهه آخر ماه شعبان به اجرا در می‌آوردو به همین مناسبت یک‌هزار و 700 مسجد از مساجد شهری و روستایی این استان غبارروبی خواهند شد.

وی تصریح کرد: ‌فضاسازی معنوی، ‌آراستگی سیمای بصری محوطه اطراف مساجد و نظافت و شست‌و شوی سرویس‌های بهداشتی مساجد و ... از دیگر فعالیت‌هایی است که در دهه تکریم مساجد اجرا می‌شود.

اسلامی شدن دانشگاه ها به معنای رشد کیفی معیارهای دینی و اخلاقی است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: اسلامی شدن دانشگاه ها به معنای رشد کیفی معیارهای دینی و اخلاقی درساحت‌های پژوهش و آموزش و تربیت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی مقدم افزود: در نگاه دین مبین اسلام ،علم به معنای شناخت حقیقت دین است و به همین علت پیامبر گرامی اسلام(ص) هدف بعثت خود را علم‌آموزی بیان می‌نماید.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی در ادامه گفت: اگر استاد و دانشجو در دانشگاه، احساس ورود به مکانی مقدس و عبادتگاه را داشته باشد و با نیت و هدف متعالی در فضای دانشگاه قرار بگیرد ، دانشگاه تبدیل به مدینه فاضله خواهد شد.

معرفی مدیر توزیع برق شهرستان تفرش

با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران شرکت توزیع برق استان مرکزی ضمن تشکر از زحمات مهندس "علی قربانپور" مدیریت پیشین توزیع برق شهرستان تفرش مهندس "محمد نظام آبادی" به مدت 2سال به عنوان سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان تفرش معرفی شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق  استان مرکزی در این مراسم بابیان اینکه افزایش رضایتمندی مشترکان از استراتژیهای شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی است، افزود: این شرکت باترسیم چشم اندازو تدوین اهداف خردو کلان وبا توجه به ارزشهای اخلاقی سازمان در راستای افزایش رضایتمندی ذینفعان و ارتقای کیفیت خدمات تحویلی می کوشد

وی اظهارداشت: تامین برق مطمئن و توزیع آن، بدون همت متخصصان صنعت برق ، تلاش های شبانه روزی کارکنان ،مدیران و همراهی مردم عزیز استانمان به نتیجه شایسته نخواهد رسید.

 سمينار رابطه ي مديريت ارتباط با مشتري و عملكرد در شركت گاز استان مركزي

سميناري رابطه ي بين مديريت ارتباط با مشتري و عملكرد شركت گازاستان مركزي با حضور جمعي از كاركنان اين شركت و دكتر احمد رضا شكرچي زاده اصفهاني عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد در سالن کنفرانس این شرکت برگزارگردید.

رييس پژوهش شركت گاز استان مركزي در رابطه با اين سمينارگفت:در اين سمينار به بررسي رابطه ي بين مديريت ارتباط با مشتري و عملكرد شركت گاز استان مركزي پرداخته شد و مطالبي در مورد مدل تحليلي موضوع فوق و همچنين رضايتمندي مشتري و راهكارهاي نويني راجع به كاهش چالش هاي اجرايي سيستم مديريت ارتباط با مشتري ارائه شد.

سيد محمد حسين صادقي درادامه افزود: بهبود شاخص هاي رضايت مشتري،كاهش هزينه هاي عمومي فروش و هزينه هاي بازاريابي ،غني سازي مفاهيم نظري موجود درباره ي سيستم مديريت ارتباط با مشتري از راه مطالعه ادبيات موضوعي و پيشينه تحقيق،استفاده از ارتباطات با مشتريان موجود براي افزايش درآمد،استفاده از اطلاعات يكپارچه شده براي خدمت برتر،افزايش رضايتمندي و وفاداري مشتريان ،ارائه خدمات بهتر به مشتريان از اهداف این سمینار است.

 

 

 

کد خبر 2089128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha