۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۳

آیت الله دری نجف آبادی:

برای نگهداری حرمت ماه بزرگ رمضان و تعظیم شعار اسلامی همه به پاخیزیم

برای نگهداری حرمت ماه بزرگ رمضان و تعظیم شعار اسلامی همه به پاخیزیم

اراک – خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بر نگهداری حرمت ماه رمضان تاکید کرد و گفت: برای نگهداری حرمت ماه بزرگ رمضان و تعظیم شعار اسلامی همه به پاخیزیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در بیانیه ای به مناسبت فر ا رسیدن ماه مبارک رمضان آورده است: در آستانه ماه شریف ضیافه الله، ماه رحمت و برکت، ماه تقوی و فضیلت، ماه صیام و قیام، ماه قرآن و دعا و ماه اولیای خداوند قرار داریم که باید همه حرمت این ماه شریف را نگه داریم.

این بیانیه می افزاید: همه برادران و خواهران ایمانی و مردم شریف استان مرکزی و شهرستان اراک را به پاسداری و مجاهدت در این ماه نورانی فرا خوانده و از عزیزان استدعا دارد جهت حرمت این ماه بزرگ و تعظیم شعار اسلامی همه به پا خیزیم و برای احیای نماز و روزه و قرآن کریم و فرهنگ اهل البیت علیهم السلام اقدام نمائیم تا در قیامت در پیشگاه خداوند متعال سر بلند و عزیز باشیم و در دنیا نیز مشمول لطف و عنایات حضرت حق متعال قرار گیریم و الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه الله  چراغ راه ما و سرمایه سعادت دنیا و آخرت همگان باشد.

از تمامی اغذیه فروشی ها نیز تقاضا دارم براساس دستورالعمل مربوطه عمل کنند

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امید آنکه گلهای معرفت و محبت در این ماه عظیم در دلهای ما بروید و جان ما به شهد قرآن و ولایت شیرین شود و لذت انس و ذکر و نماز و قرآن و دعا جان ما را صفائی دیگر بخشد و فضای زندگی ما را عطر آگین و حیوه ما را حیوه طیبه و کشور و نسل جوان ما را بیمه و دنیا و آخرت ما را اصلاح و قلب امام عصر (عج) را از همه ما خشنود فرماید.

آیت الله دری در ادامه آورده است: اینجانب ضمن  تبریک فرا رسیدن این ماه بزرگ، به همه دوستداران اهل البیت (ع) از همگان تقاضا دارم حرمت این ماه بزرگ را پاس بداریم و اگر کسانی عذر دارند و یا مسافر هستند از روزه خواری در انظار جدا پرهیز نمایند و اجازه ندهند تا حرمت این ماه آسیب ببیند.

وی در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از تمامی اغذیه فروشی ها نیز تقاضا دارم براساس دستورالعمل مربوطه عمل نموده و از هر گونه اقدامی که موجب هتک حرمت ماه شریف رمضان می شود جدا پرهیز نمایند.
 
امام جمعه اراک آورده است: از نیروی انتظامی می خواهم با برنامه ریزی و تدبیر و هوشیاری لازم حرمت این ماه را پاس بدارند و اجازه هتک حرمت به کسی ندهند.

کد خبر 2092742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha