۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۱۲

آیت الله دری نجف آبادی:

قراردادن حزب الله در لیست تروریستها مقدمه شکست و رسوایی اتحادیه اروپا خواهد بود

قراردادن حزب الله در لیست تروریستها مقدمه شکست و رسوایی اتحادیه اروپا خواهد بود

اراک - خبرگزاری مهر: نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك با بیان اینکه همه مسلمانان جهان كه در برابر توطئه هاي صهيونيست ها مقاومت مي كنند عضو حزب الله هستند گفت: قراردادن حزب الله در لیست تروریستها یک اقدام غیرحقوقی، غیرقانونی و غیراخلاقی است و مقدمه شکست و رسوایی اتحادیه اروپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر،  آيت الله قربانعلي دری نجف آبادی در خطبه هاي نماز جمعه در مصلای اراک حزب الله را الگو و نماد مقاومت و پايداري براي ملت هاي مظلوم دانست و اظهار كرد: حزب ‌الله تاكنون موفق شده در دفاع از ملت لبنان در مقابل رژيم صهيونيستي افتخارات بسياري بدست آورد.

وی با بيان اينكه حزب الله شاخه نظامي و غيرنظامي ندارد افزود: حزب الله همه مسلمانان جهان هستند كه از منافع امت اسلام و پيغمبر دفاع و در برابر توطئه هاي صهيونيست مقاومت مي كنند.

حزب الله از این تصمیم آسیبی نمی بیند

وی با تاکید بر اینکه اقدام اتحادیه اروپا یک بی آبرویی برای آنهاست تصریح کرد: قراردادن حزب الله در لیست تروریستها یک اقدام غیرحقوقی، غیرقانونی و غیراخلاقی  است و مقدمه شکست و رسوایی اتحادیه اروپا خواهد بود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه حزب الله از این تصمیم آسیبی نمی بیند اظهارداشت: اين اقدام اتحاديه اروپا در حالي صورت مي گيرد كه رژيم صهيونيستي با صدها كلاهك هسته اي و گروه هاي وهابي با جنايات مختلف و منافقين با انجام ترورهاي بسياري كه تاكنون مرتكب شده اند در فهرست گروه هاي تروريستي قرار ندارند.

وی رهبر حزب الله (سید حسن نصرالله) را یک انسان وارسته و شجاع دانست و خاطر نشان کرد: اتحاديه اروپا با اين اقدام بار ديگر ناتواني خود را در مقابل مقامات آمريكا و صهيونيسم بين الملل نشان داد.

استكبار جهاني به كشته شدن مردم بي گناه كمك مي كند

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه استكبار جهاني با حمايت از تروريست هاي سوريه به كشته شدن مردم بي گناه كمك مي كند گفت: اتحادیه اروپا بجاي آنكه تروريست‌هاي اسرائيلي، آدمكشان سلفي در سوريه و يا حتي كشتار دست جمعي دهها هزار مسلمان در ميانمار را محكوم كنند، مدافعان آزادي و كرامت انساني را هدف قرار داده اند.

وی به در پیش بودن شبهای قدر و روز آزادی قدس شریف اشاره کرد و افزود: مسلمانان با شركت در روز قدس و نشان دادن قدرت، عظمت و عزت ملي و حضور مردمي و آگاهانه خود بار ديگر به ملت فلسطين و مقاومت لبنان نشان مي دهند كه آنها تنها نيستند.

نماز جمعه مهیا کننده ظهور امام زمان(عج)

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به فرارسیدن سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور، گفت: نماز جمعه تکیه گاه مردم متدین و انقلابی و نماد پیوند امت با امام است.

وی تصریح کرد: نماز جمعه مهیا کننده ظهور امام زمان(عج) و سنگر و نماد عزت اسلام و قرآن، قدرت و يكپارچگي مسلمانان است که متاسفانه در برخی از کشور های اسلامی مورد بی توجه ای قرار گرفته است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه نماز جمعه عبادي، سياسي، فرهنگي و اجماعي است كه نشانه حكومت ولايتي است افزود: نماز جمعه مانند روز قدس يادگار پربركت امام راحل(ره) است و حضور مردم در اين آيين نشانه بيعت با رهبري و خون شهدا است.



 

کد خبر 2104562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha