۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۹:۰۲

آیت الله دری نجف آبادی در گفتگو با مهر:

رئیس جمهور منتخب باید به اعتماد مردم پاسخ مثبت دهد/ دولت اجازه سهم خواهی به هیچ احدی ندهد

رئیس جمهور منتخب باید به اعتماد مردم پاسخ مثبت دهد/ دولت اجازه سهم خواهی به هیچ احدی ندهد

نهاوند - خبرگزاری مهر: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرنگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حجت الاسلام روحانی باید به اعتماد مردم پاسخ مثبت دهد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ملت ایران در 24 خرداد امسال با خلق حماسه سیاسی برگ زرین دیگری به تاریخ پر افتخار ایران اسلامی افزودند و اکنون نوبت رئیس جمهور منتخب است که به اعتماد ملت پاسخ مثبت دهد.

دری نجف آبادی گفت: حجت الاسلام حسن روحانی در دولت جدید با بکارگیری افراد و نیروهای توانمند، کارآمد، ولایتمدار، متعهد و ارزشی باید مشکلات و گرفتاری مردم را در عرصه های مختلف مخصوصا اقتصادی حل و فصل کند.

وی افزود: دولت یازدهم باید خدمتگزار مردم، پایبند به آرمانهای انقلاب و شهدا و امام راحل و تابع دستورات مقام معظم رهبری باشد و اجازه سهم خواهی به هیچ فرد و یا گروه و حزب سیاسی ندهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرنگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: ایجاد اشتغال پایدار، تأمین امنیت شغلی، ساماندهی وضعیت اقتصادی و حمایت از تولید داخلی مهمترین اولویت کاری دولت یازدهم است.

آیت الله  قربانعلی دری نجف آبادی با انتقاد از روش غلط مصرف در جامعه و استفاده بیش از حد مردم از کالاهای بی کیفیت خارجی مخصوصا چینی گفت: دولت جدید باید از صادرات مواد خام کشور به خارج جلو گیری کند.

دری نجف آبادی اظهار داشت: در سال گذشته یک شرکت آمریکایی 300 میلیون دلار سیگار به ایران فروخته است و  دولت هفت میلیون تن گندم وارد کشور کرده است که این نتیجه بی توجهی به اقتصاد کشور و حمایت از کار و تولید داخلی است.

وی حمایت دولت یازدهم از اشتغال پایدار و کارآفرینان و خود کفایی و استقلال در تمام زمینه های اقتصادی،صنعتی و کشاورزی را جز مهمترین برنامه های دولت حجت الاسلام حسن روحانی  ذکر کرد و گفت: حماسه اقتصادی فقط در صورتی امکان پذیر است که کشور بتواند در تمام عرصه ها و زمینه های مختلف روی پای خود بایستد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرنگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: فشارها و تحریم های اقتصادی دشمنان علیه ملت و کشور تا حدودی تأثیرگذار بوده است اما ملت ایران همیشه نشان داده است در سختی ها و مشکلات راه های پیروزی و سربلندی و عزت را بهتر طی کرده است.

کد خبر 2091474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha