۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴

حجت الاسلام شفیعی خبر داد:

اجرای برنامه های رمضان با محوریت قرآن/شناسایی 47 روستای فاقد روحانی

اجرای برنامه های رمضان با محوریت قرآن/شناسایی 47 روستای فاقد روحانی

اراک – خبرگزاری مهر: معاون تبلیغ حوزه علیمه استان مرکزی گفت: همه برنامه های ماه رمضان حوزه های علمیه با محوریت قرآن کریم برگزار می شود.

حجت الاسلام علی شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر در اراک ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه رحمت الهی است که همه باید برای بهره گیری از فیوضات این ماه با عظمت تلاش کنند.

وی با اشاره به این که همه برنامه های ماه رمضان حوزه های علمیه با محوریت قرآن کریم برگزار می شود، گفت: مبلغان طی ماه مبارک رمضان به برنامه ها و قصص قرآنی، خطابه و تبلیغ دین و همچنین بیان معارف و احکام  اسلامی نیز می پردازند.

شناسایی 47 روستای فاقد روحانی

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علیمه استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اولویت حوزه علمیه اعزام روحانی به روستاهای فاقد روحانی است، اضافه کرد: در حال حاضر روستاهای آسیب پذیر فاقد روحانی در استان وجود دارد، که تا کنون 47 روستا شناسایی شده است.

حجت الاسلام شفیعی با بیان این که فراخوان برای جذب و اعزام روحانی اعلام شده است، اضافه کرد: تا کنون 190 مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شدند که تعدادی بومی و تعدادی هم از قم بودند.

190 مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شدند

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تبلیغ احکام الهی و دین مبین اسلام  از دیرباز همواره توسط علما و بزرگان انجام شده است و اینک این کار باید ادامه یابد.

وی، تصریح کرد: اعزام مبلغ در استان مرکزی از 15 تیر آغاز و تا پنجمین روز از ماه رمضان ادامه دارد.
 

کد خبر 2094815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha