۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

در استان مرکزی:

رستوران‌هاي بين راهي و مراکز اقامتي در ایام ماه رمضان به گردشگران خدمات می دهند

رستوران‌هاي بين راهي و مراکز اقامتي در ایام ماه رمضان به گردشگران خدمات می دهند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: تمام رستوران‌هاي بين راهي و مراکز اقامتي استان مرکزی در ایام ماه رمضان به گردشگران خدمات می دهند

مجتبی رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کليه رستوران‌هاي بين راهي، مراکز اقامتي استان (هتل‌ها و مهمانپذير)، ترمينال‌ها، رستوران‌ها و اغذيه فروشي‌هاي ورودي شهر با رعايت شئونات اين ماه مبارک فعاليت خود را جهت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه و مجاز به رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه مي باشند.

وی از آمادگی موزه ها و تأسیسات گردشگری استان مرکزی در ماه مبارک رمضان به گردشگرانی که در این استان اقامت موقت دارند خبر داد و گفت: مان بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 8 صبح تا 6.5 بعدازظهر می باشد.

کلیه موزه ها روزهای دوشنبه هر هفته تعطیل است

رضوانی همچنین خاطرنشان کرد : کلیه موزه های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی روزهای دوشنبه هر هفته تعطیل می باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رونمايی گليم فرش محراب و نيايش با محوريت حجاب و عفاف در فرهنگسرای آئينه اراك خبر داد و گفت: به همت اين نهاد گليم‌فرش محراب و نيايش كاری از زهرا عسگری، هنرمند بافنده شهرستان خمين در اين نمايشگاه رونمايی شده و در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته است.

رونمايی گليم فرش محراب و نيايش


مديركل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری استان مركزی بيان كرد: اين گليم‌فرش در ابعاد 80 در 90 با هدف نهادينه كردن فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه با بهره‌گيری از قالب يك هنر بافته شده است.

رضوانی اضافه کرد: نمایشگاهی از آثار صنایع دستی از آثار هنرمندان برجسته استان در رشته‌های منبت، معرق، رودوزی سنتی، چاپ باتیک، حجم‌سازی با چوب و دیگر رشته‌های هنری به نمایش در آمدومجددا اثری با عنوان حجاب درقالب معرق طراحی شده ودرماههای آینده بعد از خلق اثر به نمایش درخواهد آمد.

يادآور مي‌شود، نمايشگاه حجاب و عفاف با حضور دستگاه‌های عضو كارگروه حجاب و عفاف در فرهنگسرای آئينه اراك از 19 تا 23 تيرماه جاری براي بازيد علاقه‌مندان داير است.

کد خبر 2097362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha