۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۲

حجت الاسلام جمشیدی:

رسانه ملی تنها به ساخت برنامه‌های فکاهی برای کودکان اکتفا نکند

رسانه ملی تنها به ساخت برنامه‌های فکاهی برای کودکان اکتفا نکند

قم - خبرگزاری مهر: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور گفت: رسانه ملی وظیفه دارد در تعلیم و تربیت کودکان وارد شود و نباید تنها به ساهت برنامه های تفریحی و فکاهی اکتفا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی ظهر پنج شنبه در هفتمین همایش سالانه همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش که در مدرسه علمیه دارالشفای قم برگزار شد، افزود: تحول بنیادین در آموزش و پرورش بدون تحول بنیادین در حرکت رسانه ملی در بحث تعلیم و تربیت ممکن نخواهد بود و امروز حوزه‌های علمیه توانایی دارند تا همیار صدا و سیما باشند.

وی بیان داشت: در آموزش پرورش اگر تحول می‌‌خواهیم باید همزمان از بالا شروع کرده و مدیران لایقی می‌‌خواهیم که از عمق جان به این فرهنگ معتقد بوده و متدین باشند و مدیر حاشیه ساز برنامه کارسازی نخواهد داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه ابراز داشت: سیاست‌ های کلان فرهنگی که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده چراغ راه روشنی برای اهداف تعلیم و تربیت در کشور به شمار می‌‌رود.

وی گفت: امروز مسئولان نظام آموزش و پرورش به دنبال نهادینه کردن دین در عرصه تعلیم و تربیت کشور هستند و قطعا متولیان تبیین آموزه های دینی، علما و روحانیون بوده و همکاری و هم گرایی این دو نهاد برای دستیابی به اهداف این سند بسیار لازم و با اهمیت است.

حجت الاسلام جمشیدی گفت: انقلاب اسلامی تمکن برپایی آموزه‌های دینی و احکام اسلام را به مومنین داده است و امروز مفتخریم که پس از 34 سال شاهد تدوین سند بنیادین در نظام آموزش و پرورش به عنوان تعیین کننده هدف مقدس آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه هستیم.

وی بیان داشت: ممتازترین دوره در هم گرایی و تعامل حوزه‌های علمیه و آموزش وپرورش را در دوران وزارت حمید رضا حاجی بابایی در دولت می‌بینیم و وی از عمق جان به نقش و تاثیرگذاری آموزه‌های دینی در نظام تعلیم و تربیت باور داشته و برای انتقال این باور به دیگران تلاش کرده است.
 

کد خبر 2090177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha