۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۷

آیت الله دری نجف آبادی:

وجود ماهواره در بین خانواده زمینه موفقیت دشمن را فراهم می‌کند

وجود ماهواره در بین خانواده زمینه موفقیت دشمن را فراهم می‌کند

قم - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک گفت: وجود ماهواره در بین خانواده ‌ها زمینه موفقیت دشمن در جنگ نرم را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر پنج شنبه در هفتمین همایش سالانه همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه که در سالن همایش مدرسه دارالشفای قم برگزار شد، برگزاری جلسات هفتگی میان روحانیون و ائمه جماعات مدارس با مدیر و معلمان را از اقدامات سرنوشت ساز فرهنگی دانست که می‌تواند سرنوشت هر استان را با تحولات ویژه رقم بزند.

وی گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه آینده کشور هستند و اگر از تربیت مناسب این نسل در مدارس غفلت کنیم دشمنان بر ما پیروز خواهند شد.

امام جمعه اراک ابراز داشت: مهم ترین رسالت مدیران حوزه های علمیه و آموزش و پرورش باید در تزکیه نفوس، تهذیب انسان ‌ها و تربیت انسان ‌های وظیفه شناس باشد چرا که هدف حوزه و آموزش و پرورش تزکیه است و تعلیم مقدمه ‌ای برای تزکیه به شمار می‌ رود.

وی ادامه داد: وجود ماهواره در بین خانواده ‌ها زمینه موفقیت دشمن در جنگ نرم را فراهم می‌کند و از این رو نظام تعلیم و تربیتی مدرسه باید در این مسئله وارد شده و مانع از بروز مشکلات در درون خانواده ها شود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: حوزه نباید به برگزاری اجلاس سالانه همکاری های حوزه و دانشگاه کفایت کند ونیروهای خود را برای پیگیری اهداف ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش به سراسر کشور اعزام کند و رابطه ای صمیمانه، متواضعانه و دوست داشتنی از روحانیون در این بین مطالبه می‌ شود.

وی افزود: خروجی همایش همکاری های حوزه و آموزش و پرورش باید برنامه‌های مدونی باشد که رهنمونی برای کلیه حوزه‌ها و آموزش و پرورش در سراسر کشور با توجه به سند توسعه آموزش و پرورش باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در این رابطه به همکاری و همدلی میان حوزه و آموزش و پرورش نیازمندیم و فعالیت‌ها باید ستادی بوده و در صف نیز برنامه‌های ستادی عملیاتی شود و به همین منظور نیازمند کادر و نیروی انسانی با انگیزه در بین روحانیون و آموزش و پرورشی‌ها هستیم.

وی اظهار کرد: سند تحول آموزش و پرورش، چشم انداز 20 ساله و سیاست‌های دهه پیشرفت و عدالت باید مد نظر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش باشد.
 

کد خبر 2090128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha