۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۲۳:۴۰

خولیو ولاسکو:

تفکر بازیکنان ایران تغییر کرده/ شرایط بازی در لیگ جهانی را یاد گرفته‌ایم

تفکر بازیکنان ایران تغییر کرده/ شرایط بازی در لیگ جهانی را یاد گرفته‌ایم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از دیدار جمعه شب تیمش برابر آلمان گفت: بازیکنان ایران با تفکر حرفه ای که دارند حالا بازی در لیگ جهانی را یاد گرفته اند و برابر آلمان نمایش مطلوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، خولیو ولاسکو پس از دیدار جمعه شب تیم ملی والیبال ایران برابر آلمان که در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: خوشحالی من از این است که توانستیم برای اولین بار به یک پیروزی سه بر صفر دست پیدا کنیم و باعث خوشحالی مردم ایران شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: به بازیکنانم گفته بود که مردم ایران دوست دارند شما با قلب تان بازی کنید. به بازیکنانم گفتم که برای من مهم است که شما چگونه با فکر خود در زمین عمل می کنید. خوشبختانه آنها برنامه های مرا خیلی خوب در زمین پیاده کردند و دریالت های خوبی داشتند.

ولاسکو با تشکر از کاپیتان سعید معروف که در طول ایین دیدار به خوبی بازی سازی کرده بود گفت: آلمان ها در گیم دوم تمرکزشان را از دست دادند. بازیکنانم اما بعد از گرفتن هر امتیاز به فکر گرفتن امتیاز بعدی بودند و نشان دادند که تفکراتشان نسبت به گذشته و تیم های آسیایی تغییر کرده است. همیشه گفته بودم که در لیگ جهانی چیزهای زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد. خوشحالم که بازیکنانم این چیزها را یاد گرفته اند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: من در تیم های مختلف مربیگری کرده ام و همیشه دنبال تغییرات بوده ام. خوشحالم که بازیکنان ایران شرایط بازی در لیگ حرفه ای را یاد گرفته اند و با اینکه خسته بودند اما هیچ گلایه ای نداشتند و با تمام توانشان جنگیدند و مبارزه کردند و به پیروزی رسیدند.

کد خبر 2090765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha