۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲

پس از موفقیت‌های اخیر رقم خورد؛

دیدار والیبالیست‌ها با وزیر ورزش/ جوایز ملی‌پوشان والیبال با فوتبالی‌ها برابر شد

دیدار والیبالیست‌ها با وزیر ورزش/ جوایز ملی‌پوشان والیبال با فوتبالی‌ها برابر شد

رئیس فدراسیون والیبال در دیدار وزیر وزش و جوانان با ملی پوشان والیبال ایران، پیشنهاد برابری جوایز تیم‌های ملی والیبال و فوتبال را ارائه کرد که با موافقت دولت و ورزات ورزش و جوانان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان پنجشنبه شب نشستی را با مسئولان فدراسیون، کادر فنی و اعضای تیم ملی والیبال برگزار کرد که در این نشست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پیشنهاد برابری جوایز تیم های ملی والیبال و فوتبال را ارائه کرد که با موافقت دولت و ورزات ورزش و جوانان قرار گرفت.

داورزنی در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه در این نشست تفاوت نگاه بین فوتبال و سایر رشته‌ها برداشته شد و هم دولت محترم و هم جناب دکتر محمد عباسی با پاداش برابر بین ملی‌پوشان فوتبال و والیبال موافقت کردند که این حاصل موفقیت‌های ارزشمند تیم ملی والیبال در لیگ جهانی بود.

تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و شنبه 21 و 22 تیرماه در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی والیبال میزبان آلمان است. تیم ملی والیبال آلمان در حال حاضر با 14 امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه دوم لیگ جهانی والیبال است و تیم ایران با 12 امتیاز در جایگاه پنجم این رقابت ها قرار دارد.

کد خبر 2095110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha