۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۹

مردم آمریکا همچنان عاشق «دوزخ»

مردم آمریکا همچنان عاشق «دوزخ»

دن براون که با کتاب «دوزخ» از 9 هفته پیش و پس از انتشار این کتاب وارد فهرست پرفروش‌های آمریکا شده، بار دیگر در مکان اول جای گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس ای تودی، این کتاب که هفته پیش برای اولین بار راهی مکان دوم شده بود، دوباره جایگاه اول را از آن خودش کرد.

به این ترتیب کتاب «دومین ماه عسل» نوشته جیمز پترسون نویسنده پرفروش آمریکایی توانست تنها یک هفته لذت اول بودن را بچشد و این هفته در مکان دوم قرار گرفت.

در مکان سوم پرفروش‌ها «و کوه‌ها طنین انداز شدند» نوشته خالد حسینی جای دارد. این کتاب هم از بدو فروش وارد فهرست پرفروش‌ها شده و در حالی که هفته پیش پنجم بود، این هفته جایگاه سوم را تصاحب کرده است. سه جایگاه بعدی را سه کتاب تازه وارد اشغال کرده‌اند که شامل «بی‌نفس» نوشته ربکا داناوان، «این مرد اعتراف کرد» نوشته جوید الن مالپاس و «پریشانی» نوشته لورا کی. همیلتون هستند. «تازه وارد» نوشته رابین کار در مکان هفتم است.

اما کتاب پرفروش شده «جنگ جهانی زد» نوشته مکس بروکس که با نمایش فیلم سینمایی‌اش به این جایگاه رسید، در حالی که 52 هفته است در این فهرست جای دارد، این هفته هشتم شد.

ورونیکا راث با کتاب «واگرا» و جانت ایوانوویچ پرفروش با کتاب «سرقت» در سومین هفته انتشارش در مکان دهم جای گرفته‌اند.

دن براون که این کتاب را همزمان به 11 زبان منتشر کرده تقریبا هنوز جایگاه خودش را در راس فهرست پرفروش‌های همه این کشورها از جمله آلمان، فرانسه، ایتالیا، برزیل و اسپانیا حفظ کرده است.

کد خبر 2095221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha