۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۹

قائد رحمت مطرح کرد:

پنج مطالبه اساسی مردم ازنا/ بزرگترین داروسازی خاورمیانه نیازمند سرمایه در گردش

پنج مطالبه اساسی مردم ازنا/ بزرگترین داروسازی خاورمیانه نیازمند سرمایه در گردش

ازنا - خبرگزاری مهر: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بهره برداری از مجتمع فولاد و ذوب آهن، سد کمندان، منطقه ویژه اقتصادی، داروسازی بایر افلاک و چهار خطه شدن محور ازنا- شازند را پنج مطالبه اساسی مردم شهرستان ازنا برشمرد.

عباس قائد رحمت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دولت نهم و دهم کارهای بزرگی انجام شده است که برخی از آن ها معادل تمام دولت های گذشته بود، اما متاسفانه در استان لرستان شاهد تحقق شعارهای دولت عدالت محور و مهرورز نبودیم.

وی با اشاره به محرومیت و رتبه اول بیکاری لرستان در کشور افزود: با توجه به عمق مشکلات در این استان بیشترین تذکر به رئیس جمهور و وزرا و طرح سوال در مجلس را بنده داشته ام.

نماینده مردم دورود و ازنا راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی و افتتاح گمرک ازنا را یکی از خواسته های مهم مردم ازنا برشمرد و اضافه کرد: با پیگیری ها و مکاتبات متعدد طی هفته جاری شاهد تحقق این خواسته مردم ازنا بودیم.

وی افتتاح گمرک و عملیاتی شدن منطقه ویژه اقتصادی ازنا را بستری مناسب برای سرمایه گذاری در این شهرستان عنوان کرد و از معافیت مالیاتی سرمایه گذاران در این منطقه به مدت 15 سال خبر داد.

قائد رحمت راه اندازی مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا را دومین مطالبه اساسی مردم دانست و افزود بخشی از مشکلات و موانع راه اندازی این مجتمع رفع شده است که امید می رود با پیگیری متولیان امر شاهد راه اندازی این مجتمع باشیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بهره برداری از سد کمندان را سومین خواسته مردم ازنا برشمرد و یادآور شد: این طرح با 65 درصد پیشرفت فیزیکی روند پیشرفت کندی دارد و باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی همچنین با اشاره به تخصیص اعتبار برا چهار خطه شدن محور ازنا- شازند ادامه داد: عملیات اجرایی 14 کیلومتر از این محور در حال انجام است کهامیدواریم با تخصیص اعتبارات شاهد تسریع در اجرای این پروژه باشیم.

قائد رحمت راه اندازی کارخانه دارو سازی بایر افلاک ازنا را از دیگر مطالبات مردم عنوان کرد و افزود: در صورت بهره برداری کامل این کارخانه بزرگترین کارخانه داروسازی خاورمیانه خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر خط تولید داروسازی حیوانی این کارخانه آماده بهره برداری است که به مواد اولیه نیاز دارد و با پیگیری های انجام شده متولیان امر قول تامین سرمایه در گردش و همچنین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه را داده اند.

کد خبر 2095288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha