۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

صدفی:

روز قدس روز وحدت مسلمانان است

روز قدس روز وحدت مسلمانان است

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان روز قدس را روز وحدت مسلمانان با هر گرایش و سلیقه سیاسی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدفی جمعه شب در اولین جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان کرمان نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را یکی از ابتکارات ماندگار و جاودان حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: این روز باید همواره در تاریخ زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به تاکیدات حضرت امام خمینی( ره)برای حذف اسرائیل و خطر این غده سرطانی ادامه داد: همانطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند روز قدس روز اسلام و پیامبر( ص) است و این روز متعلق به یک گروه خاص و سرزمین جغرافیایی نیست بلکه روز قدس یک موضوع بین المللی و متعلق به همه آزادی خواهان و عدالت خواهان جهان است.

صدفی همچنین به پیامدها و برکات روز جهانی قدس اشاره کرد و اظهار داشت: روز قدس بیداری اسلامی را به دنبال داشت و مقابله مستضعفین با مستکبرین عالم را به همراه دارد و باعث ایجاد حس خودباوری و خود اتکایی می شود.

وی روز قدس را روز  تعیین سرنوشت ملت های مظلوم دانست و تصریح کرد: مسلمانان در روز جهانی قدس در یک صف واحد قرار می گیرند و موجب اتحاد مسلمانان می شود و این روز جهانی روز فریاد و مقاومت ملت اسلامی در مقابل تفرقه ها و توطئه هاست.

صدفی در ادامه گفت: روز قدس فرصتی مناسب است تا یکبار دیگر مسلمانان با هرگرایش و سلیقه سیاسی، وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش بگذارند و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تحقیر استکبار و اسرائیل است.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر بر هماهنگی هر چه بیشتر نهادها و تشکلهای مردمی و همچنین دستگاههای اجرایی، سازمانها، نیروهای مسلح در جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس تاکید و مقرر شد برنامه هایی در قالب فعالیت های فرهنگی، علمی، هنری، نمایشگاهی، قرآنی، ورزشی، رسانه ای و مراسم طراحی و اجرا شود.
 

کد خبر 2095483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha