۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰

فرماندار انگوت:

راهپیمایی روز قدس امسال همراه با شور و شوق مضاعف برگزار خواهد شد

راهپیمایی روز قدس امسال همراه با شور و شوق مضاعف برگزار خواهد شد

انگوت- فرماندار شهرستان انگوت گفت: راهپیمایی روز قدس با توجه به عدم برگزاری حضوری راهپیمایی در دو سال اخیر به علت بیماری کرونا، امسال همراه با شور و شوق مضاعف برگزار خواهد شد.

لطفعلی زیادی در حاشیه جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به عدم برگزاری حضوری راهپیمایی روز قدس در دو سال اخیر به علت بیماری کرونا و با عنایت به مجوز صادره از ستاد مبارزه با کرونا، راهپیمایی روز قدس امسال با شور و شوق مضاعف و با حضور باشکوه مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان انگوت برگزار خواهد شد.

وی روز قدس را نماد اتحاد و انسجام مسلمانان جهان عنوان کرد و افزود: روز قدس روز جهانی اسلام و جبهه مقاومت ثمره روز قدس است، روز قدس روز یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و به ویژه اسرائیل و آمریکا و روز شادی حافظان و دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان انگوت با اشاره به حدیث نبوی «مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم» کسی که صدای مردی را بشنود که فریاد کمک خواهی از مسلمانان را سر دهد و پاسخش را ندهد مسلمان نیست، گفت: روز قدس نماد مبارزه با استکبار است و ما به مصداق این حدیث نبوی در راهپیمایی این روز حضور گسترده خواهیم داشت.

زیادی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رعایت حال مردم افزود: از مسئولین تقاضا داریم با اصلاح الگوی مصرف برای مدیریت مشکل کم آبی روستاها و حمایت از اداره آب و فاضلاب انگوت همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 5475313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha