۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰:۱۶

ویتال هنین:

بازیکنانم خواسته‌هایم را اجرا کردند/ ایران و آلمان پدیده لیگ جهانی بودند

بازیکنانم خواسته‌هایم را اجرا کردند/ ایران و آلمان پدیده لیگ جهانی بودند

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان گفت: برخی مواقع بازیکنان انتظارات مربی را بر آورده نمی کنند اما ملی پوشان آلمان در دیدار دوم با ایران هر چه من خواستم را بر آورده کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویتال هینن در نشست خبری بعد از بازی دوم با ایران که با پیروزی 3 بر صفر تیمش همراه بود افزود: مربی بودن کار بسیار سختی است. سئوالی که ذهن مرا مشغول کرده این است که چرا دیروز خیلی بد بودیم و امروز خیلی خوب؟ من دیروز مربی بدی بودم اما امروز خوب، واقعا چرا اینگونه شد؟

وی تصریح کرد: بازیکنان آلمان امروز خوب سرویس زدند، در دفاع عالی کار کردند، بهتر از روز گذشته پاس دادیم و این عوامل کافی بود تا پیروز شویم. لیگ جهانی دو پدیده داشت، ایران و آلمان. تیم آلمان هم اکنون در جایگاه سوم قرار دارد.

وی در تشریح دلایل حضورش در تمرین تیم ملی والیبال ایران و گفتن این جمله "شما که پیروز شدید، چرا تمرین می کنید" گفت: من معتقد بودم ایران دیروز خیلی خوب بازی کرد و تحت تاثیر بازی آنان قرار گرفتم. به نظر من خیلی خوب بودید و نیاز به تمرین نداشتند.

کاپیتان تیم ملی والیبال آلمان نیز در این نشست خبری گفت: افتخار می کنیم که از نظر روحی، روانی و جسمی نسبت به بازی دیروز بهتر بازی کردیم. نتیجه سه بر صفر امروز بسیار شفاف و روشن بود.

وی با بیان اینکه نسبت به بازی اول برابر ایران به مراتب بهتربودیم، خاطر نشان کرد: دریافت ما عالی بود و ایران را تحت فشار قرار دادیم.

تیم ملی والیبال آلمان در بازی دوم با ایران سه بر صفر به پیروزی رسید تا با 17 امتیاز در رتبه سوم جدول گروه دوم قرار گیرد.

کد خبر 2096158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha