۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷

پس از شکست پرسپولیس برابر فولاد:

دایی: از عملکرد نفرات تیم رضایت دارم/ داور مانع انجام کارهای تاکتیکی ما شد

دایی: از عملکرد نفرات تیم رضایت دارم/ داور مانع انجام کارهای تاکتیکی ما شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان در دیداری تدارکاتی که 3 اخراجی به همراه داشت، از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از نخستین شکست تیمش در دیدارهای تدارکاتی پیش از آغاز لیگ برتر که سیزدهم یکشنبه شب برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی تهران رقم خورد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی خوبی بود و من از عملکرد نفرات تیمم رضایت دارم.

وی همچنین اضافه کرد: هرچند داور با اخراج بازیکن ما (رضا حقیقی) در همان ابتدای بازی، اجازه نداد کارهای تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم اما خوشبختانه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و از آنها کاملاً راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات  تاکید کرد: تمام نفراتی که می‌خواستم به خدمت گرفته شدند.

دایی در مورد اینکه چرا تیمش برای برپایی اردوهای آماده سازی به خارج از کشور نرفته هم گفت: ترجیح دادم در ایران بمانیم و از امکانات اردوهای داخلی استفاده کنیم. در مجموع از وضعیت آماده‌سازی تیم در این اردوها رضایت کامل دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه شب در دیداری تدارکاتی در یک بازی پربرخورد که 3 اخراجی به همراه داشت، با نتیجه 2 بر یک برابر فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد که این نخستین شکست تیم علی دایی در دیدارهای تدارکاتی پیش از آغاز لیگ سیزدهم بود.

در این بازی که در حضور حدود 4 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی برگزار شد، مهدی نوری (18 - پنالتی) و اسماعیل شریفات 55 برای تیم فولاد گل زدند و تک گل پرسپولیس در دقیقه 65 توسط قاسم دهنوی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

ضمن اینکه رضا حقیقی در دقیقه 17 و پس از اینکه ضربه نخست پنالتی مهدی نوری به اوت رفت، به علت انجام خطای غیر ورزشی از زمین اخراج شد. در دقیقه 65 میلاد همایونی دروازه‌بان فولاد هم به دلیل خطا روی هادی نوروزی با کارت قرمز داور روبرو شد و در نهایت ایوب کلانتری در دقیقه 2+90 به خاطر دریافت دومین کارت زرد، از زمین اخراج شد.

علی دایی در این بازی از نیسلون جونیور، میثم حسینی، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی(46- حمید علی عسگری)، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، میلاد غریبی(20- مهرداد کفشگری)، پیام صادقیان(46- یونس شاکری)، غلامرضا رضایی(46- هادی نوروزی) و سیدمهدی سیدصالحی(46- محمد عباس‌زاده) در ترکیب تیم پرسپولیس استفاده کرد.

البته حسین فرکی در آغاز نیمه دوم و با توجه به 10 نفره بودن تیم پرسپولیس تصمیم گرفت یک بازیکن خود را از زمین بیرون بکشد تا دو تیم با 10 بازیکن به بازی ادامه دهند، هرچند پس از اخراج دروازه‌بان فولاد در دقیقه 65 این تیم به جای اینکه 9 نفره بازی کند با 10 بازیکن به کار خود ادامه داد.

کد خبر 2096930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha