۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۳۴

مذاکرات احسان حدادی و رویانیان برای حل مشکلات

مذاکرات احسان حدادی و رویانیان برای حل مشکلات

نایب قهرمان المپیک 2012 لندن برای حل مشکلات خود با باشگاه پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه مذاکره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته های اخیر اخباری در خصوص مشکلات بین احسان حدادی، پرتابگر دیسک کشورمان با باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود و حتی عنوان شد نایب قهرمان المپیک 2012 لندن به خاطر این که باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود پایبند نبوده قصد ندارد با لباس و آرم این باشگاه در مسابقات استفاده کند.

این در حالی است که حدادی در رقابتهای یوجین، نیویورک، پاریس، اسلو که از رقابتهای لیگ الماس برگزار شد و نیز مسابقات ورلد چلنج جمهوری چک با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت تا به ظاهر به تمامی شایعات پایان دهد.

تفرشی مدیرعامل شرکت صدرا سیستم پاسارگاد، حامی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر گفت: حدادی با پرسپولیس یک قراداد حقوقی و قانونی بود که در مسابقات خارج از کشور و نیز برخی رویدادهای داخلی با آرم و لوگوی باشگاه پرسپولیس مسابقه دهد که متاسفانه در چند تورنمنت این کار را نکرد و این کار حدادی بحث حقوقی داشت.

وی افزود: حدادی یک قهرمان ملی است و در بحث این بازیکن ما تنها نمی خواهیم هزینه کنیم. البته این مشکل تقریبا حل شده است. حدادی با رویانیان مذاکرات خوبی داشت و مشکلات به وجود آمده در شرف حل شدن است.

کد خبر 2099301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha