۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲

بختیاری زاده:

بازی با ذوب آهن سخت‌ترین بازی ما است/ با تمام وجود بازی می‌کنیم

بازی با ذوب آهن سخت‌ترین بازی ما است/ با تمام وجود بازی می‌کنیم

اهواز - خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان بازی با ذوب آهن را سخت‌ترین دیدار این تیم برشمرد که راه را برای پیروزی‌های بعدی آبی‌پوشان باز می‌کند.

سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: تقریبا برای مسابقات لیگ برتر آماده هستیم و می‌توانم بگویم دیدار با ذوب آهن سخت‌ترین بازی ما است زیرا این اولین‌باری تاریخ ما در لیگ برتر است و با پیروزی در این مسابقه می توانیم راه را برای پیروزیهای بعدی هموار کنیم.

وی افزود: تا قبل از بازی نمی‌توانیم نتیجه بازی را پیش بینی کنیم اما تمام تفکر و تمرکز بازیکنان ما روی بازی اول است زیرا بازی خانگی است و باید با تمام وجود بازی کنیم زیرا کسب سه امتیاز اول می‌تواند برای مسابقات آینده خیلی کمک کند.

عضو تیم استقلال خوزستان با اشاره به اینکه خیلی‌ها معتقدند چون این اولین فصل حضور استقلال در لیگ برتر است پس با مشکل مواجه می‌شویم، عنوان کرد: به اعتقاد من همانگونه که یک بازیکن با سابقه نمی تواند با گذشته خود زندگی کند یک باشگاه بزرگ هم هر چند که با سابقه و با قدمت باشد نمی‌تواند فقط خوشحال باشد که گذشته خوبی داشته باید آینده را ساخت و برای خوب بودن در آینده بزرگ فکر کرد و تلاش کرد.

وی با بیان اینکه تیمی مثل ذوب آهن اصفهان با 50 سال قدمت در معرض سقوط بود و تیمی مثل آلومینیوم هم در اولین سال حضورش در لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد، ادامه داد: شرایط برای همه یکسان است. مهم این است که کل تیم چگونه فکر می‌کنند و ذهنیت و تمرکز ما حضور در رده‌های بالای جدول است.

بختیاری زاده بیان کرد: ما همه یک تیم و یک مشت گره کرده هستیم و تفکرمان هم این است که استقلال خوزستان موفق شود. می توانیم تیمی داشته باشیم که مردم خوزستان به داشتن آن افتخار کنند.

مدافع آبی پوشان خوزستان با بیان اینکه پس از خداحافظی به فکر مربیگری در فوتبال است، گفت: سعی می‌کنم تمام پله‌های ترقی را طی کنم و این یک دین و وظیفه است که بتوانم تجربیاتم را در اختیار فوتبال خوزستان و کشور قرار دهم.

وی با اشاره به صعود ایران به جام جهانی 2014 برزیل تصریح کرد: تیم ملی می توانست راحت تر و بهتر از این به جام جهانی صعود کند ولی به هرحال نباید از کی روش خرده بگیریم که بخواهد در شش ماه شکل کلی فوتبال ما را تغییر دهد.


 

کد خبر 2100440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha