۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰

رمضاني در گفتگو با مهر:

فعالیت‌های قرآنی در اماکن ورزشی مورد توسعه مي‌يابد

فعالیت‌های قرآنی در اماکن ورزشی مورد توسعه مي‌يابد

قم - خبرگزاري مهر: معاون فرهنگي و جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قم از تلاش براي آغاز فعاليت‌هاي قرآني در اماكن ورزشي‌ شهر قم خبر داد.

روح‌الله رمضاني در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری جشن‌ها و محافل ضیافت قرآنی در مجتمع‌های ورزشی قم اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های قرآنی در اماکن ورزشی که تا کنون مورد غفلت واقع شده و کمتر به آن توجه شده، جزو برنامه‌های اصلی این معاونت در ماه مبارك رمضان امسال به شمار مي‌رود و کاروان‌های قرآنی در باشگاه‌های ورزشی محفل قرآنی برگزار خواهند کرد.

وي با بيان اينكه فعاليت‌هاي فرهنگي در ورزش جزو مهمترين اولويت‌هاي اين معاونت به شمار مي‌رود، در ادامه اظهار داشت: معاونت فرهنگی و امور جوانان اين مهم را راهبرد جدیدي در زمینه ترويج مسائل فرهنگی و قرآنی در جامعه ورزش و جوانان مي‌داند.

وي ادامه داد: در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه ورزش و جوانان استان و آشنایی مخاطبین ورزشی بویژه نوجوانان و جوانان ورزشکار با نخبه‌های قرآنی استان، طرح جشن‌های ضیافت قرآنی در مجتمع‌ها و اماکن ورزشی در سال جاری بعنوان راهبرد جدید این معاونت در حال پیگری و اجرا است.

وی در ادامه ياد آور شد: به منظور گسترش فعالیت‌های قرآنی در بین باشگاه‌های ورزشی نيز کاروان قرآنی شامل یک قاری قرآن، حافظ قرآن و مجری تشکیل شده که برنامه‌های متنوع قرآنی را در باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی اجرا مي‌كنند.

رمضاني خاطرنشان كرد: مدیران باشگاه‌های ورزشی و روسای هیئت‌های ورزشی می‌توانند درخواست خود مبنی بر برگزاری محافل و ضیافت‌های قرانی را به این معاونت ارسال کنند تا برنامه ریزی لازم به منظور اجرای محافل قرآنی در باشگاه ورزشی مورد نظر انجام شود.

وي در پایان اظهار داشت: هزینه های مربوط به کاروان قرآنی توسط معاونت فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قم تامین خواهد شد و مدیران باشگاه‌ها صرفا با انجام هماهنگی لازم با این معاونت می‌توانند محفل قرآنی ویژه ای در باشگاه خود اجرا کنند.

 

کد خبر 2102605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha