۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

سومین جشنواره قرآنی آیات برگزار می شود

سومین جشنواره قرآنی آیات برگزار می شود

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآنی آیات از شروع به کار رسمی سومین جشنواره بزرگ قرآنی آیات و رونمایی از پوستر و سایت این جشنواره در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن با حضور مسئولان و نمایندگان مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عزیز زاده، مسئول دبیرخانه جشنواره قرآنی آیات با اعلام این خبر افزود: دوم مرداد ماه، همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) سومین جشنواره قرآنی آیات رسما فعالیت خود را با حضور مسئولان، نمایندگان مجلس، هنرمندان و بازیگران برگزار می شود.

سرپرست اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت افزود: این مراسم با حضور وزیر ارشاد و معاونان وزیر، شخصیت‌های فرهنگی و هنری و بسیاری از هنرمندان برگزار می شود.

این سومین دوره جشنواره قرآنی آیات است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شش قالب اصلی قرآن و هنرهای تجسمی، قرآن هنرهای نمایشی و سینما، قرآن نواها و نغمات، مطالعات تبلیغی ترویجی قرآنی، رسانه‌های مکتوب و دیجیتال و قرآن، فرهنگ و ادب برگزار می شود.

شایان ذکر است، مراسم افتتاح سومین جشنواره بزرگ قرآنی آیات امروز چهارشنبه، دوم مرداد ماه ساعت 18 در شبستان اصلی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.
 

کد خبر 2103348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha