۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۳

همزمان با سراسر کشور/

نمايشگاه جشن رمضان در 4 شهرستان استان مركزی برگزار شد

نمايشگاه جشن رمضان در 4 شهرستان استان مركزی برگزار شد

اراک - خبرگزاری مهر: همزمان با سراسر کشور مراکز نیکوکاری در استان مرکزی افتتاح و نمايشگاه جشن رمضان در 4 شهرستان استان مركزی دایر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مديركل كميته امداد امام خميني (ره) استان مركزي صبح روز چهارشنبه در این مراسم گفت: در استان مرکزی 9 مرکز همزمان با سراسر کشور با اعتبار  36 میلیون تومان افتتاح شد.

محسن ولیئی این مراکز را به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی کشور و پلی بین مردم محله ها با نیازمندان همان محله دانست و گفت:  در کل کشور 1500مرکز نیکوکاری پیش بینی شده که 750مرکز با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان اعتبار افتاح شده است.

وی مهمترین اهداف این مراکز را توسعه انفاق و نیکوکاری در جامعه، تلاش بیش از پیش در جهت رفع فقر و محرومیت، مردمی شدن حمایت ها، دقت بیشتر در شناسایی نیازمندان واقعی و کمک برای رفع مشکلات آنان  برشمرد.

دایر شدن 4 نمایشگاه جشن رمضان
 
ولیئی با اشاره به دایر شدن 4 نمایشگاه جشن رمضان گفت: به‌مناسبت فرارسيدن سالروز ميلاد باسعادت كريم اهل‌بيت امام حسن مجتبی(ع) و همچنين آغاز هفته اكرام و اطعام نيازمندان نمايشگاه جشن رمضان در سطح چهار شهرستان استان مركزی افتتاح شد.
 
وی تصریح کرد : این نمايشگاه با هدف ارائه دستاوردهای مددجويان كميته امداد امام خمينی(ره)، بيان فعاليت‌های عملكردی حوزه اشتغال كميته امداد، نشان دادن توانمندی‌های امداد در زمينه‌های مختلف، فروش محصولات خانواده‌های تحت حمايت و جذب كمك و مشاركت‌های مردمی برپا شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره )استان مرکزی بيان كرد: نمايشگاه جشن رمضان از 15 ماه مبارك رمضان به مدت يك هفته در اراك و شهرستان‌های ساوه، خمين، شازند و محلات با 20 درصد تخفيف جهت بازديد علاقه‌مندان داير است.
 
گفتنی است بیش از 50غرفه آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است وساعت بازدید از 18:30لغایت 23:30است.

 


 


 

کد خبر 2103615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha