۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۷

برای حل مشکلات خانواده ها/

مسئولان استان مرکزی از خانواده هاي تحت حمايت کمیته امداد بازديد مي کنند

مسئولان استان مرکزی از خانواده هاي تحت حمايت کمیته امداد بازديد مي کنند

اراک - خبرگزاری مهر: مديرکل كميته امداد امام خميني(ره) استان مركزي از برگزاري طرح مفتاح الجنه در شبهاي ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت : در قالب اين طرح مسئولان استاني و شهرستاني از خانواده هاي تحت حمايت بازديد مي کنند.

محسن وليئي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در اين بازديدها مسئولان از نزديک با مشکلات خانواه هاي تحت حمايت و همچنين خدمات ارائه شده توسط اين نهاد به مددجويان آشنا شده و در جهت تفقد و دلجويي از خانواده هاي تحت حمايت امداد و رفع مشکلات ايشان تلاش مي نمايند.

وي تصريح کرد: در سال گذشته تنها در شهرستان اراک در طي 91 بازديد صورت گرفته از خانواده هاي تحت حمايت، مبلغ 992 ميليون ريال برای حل مشکلات اين خانواده ها هزينه صرف شده است.

وليئي با بيان اينکه طرح مفتاح الجنه همواره در تمامي ايام سال برگزار خواهد شد،افزود:طرح مفتاح الجنه در راستاي سيره عملي مولي الموحدين حضرت علي(ع) و ائمه اطهار در تمامي طول سال انجام مي شود، ليکن در ماه مبارک رمضان رنگ و بوي ويژه اي را به خود مي پذيرد.

وي بر دستگيري از ضعفا و مستمندان تأکيد نمود و خاطرنشان ساخت: در قرآن و احاديث اسلامي سفارش بسياري در کمک به نيازمندان و مستمندان شده است و اين نهاد با بهره گيري از اين سفارشات با تلاشي شبانه روزي در جهت محقق کردن اين مهم و همچنين آماده ساختن زمينه کمک رساني براي خيرين نيکوکار اين شهرستان گامهاي بسيار بلندي را برداشته است.

برگزاری جشن گلريزان برای آزادي زندانيان جرائم غير عمد

مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان مرکزي از برگزاری جشن گلريزان برای آزادي زندانيان جرائم غير عمد خبر داد و گفت: اين جشن امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته با همكاري صدا و سيما و ستاد ديه استان در ايام ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شود.

وی اظهارداشت:  همچنين در طول ماه مبارك رمضان غرفه‌هايي در سطح استان براي ثبت نام طرح‌هاي شفا براي كمك به بيماران صعب‌العلاج و محسنين براي سرپرستي خانواده‌هاي نيازمند به غير از طرح اكرام اين نهاد بر پا خواهد شد.

کمک پنج ميلياردی خیرین به نیازمندان

وليئي با بیان اینکه خيرين استان مبلغ پنج ميلياردو 536 ميليون ريال در جشن گلباران به نيازمندان کمک کردند گفت: خيرين استان مرکزي در ولادت امام حسن مجتبي (ع) این مبلغ را به نيازمندان و ايتام تحت حمايت کمک کردند.

وی اضافه کرد: اين کمکها جهت اطعام خانواده ها ,پرداخت جهيزيه و کمک به ايتام در قالب اهداء سبدهاي کالا ، کمکهاي نقدي و غير نقدي صورت گرفته است.

این مقام مسئول ضمن تشکر از نيکوکاران و خيرين استان گفت: حاميان در سال گذشته بيش از سه ميليارد و 800 ميليون تومان به ايتام کمک کردند و پيش بيني مي‌شود امسال تعداد حاميان به 15 هزار نفر برسد.

 

کد خبر 2107347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha