۷ مرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۵۸

امیر قلعه نویی:

هواداران استقلال به جباری توهین نکنند/ دیدار با رفسنجانی خصوصی بود

هواداران استقلال به جباری توهین نکنند/ دیدار با رفسنجانی خصوصی بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هواداران باید در دیدار مقابل سپاهان به مجتبی جباری احترام گذاشته و به او توهین نکنند گفت: من اهل سیاست نیستم و دیداری که با آقای هاشمی رفسنجانی داشتیم یک دیدار خصوصی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی ر حاشیه تمرین عصر امروز دوشنبه آبی پوشان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: همیشه دیدار دو تیم استقلال و سپاهان حساسیت‌های خود را داشته و همین حساسیت باعث شده تا طرفداران زیادی به ورزشگاه کشیده شوند.

قلعه نویی  سپاهان را یک تیم خوب دانست و افزود: سپاهان یک تیم بسیار خوب است و از شرایط و امکانات بسیار مناسبی بهره می برد و نسبت به سال گذشته نیز تغییراتی داشته است و با توجه به اینکه یکی از تیم هایی بوده که خیلی زود تمرینات خود را شروع کرده در حال حاضر بسیار آماده است.

وی تاکید کرد: اما ما هم استقلال هستیم و از نفرات بسیار خوبی بهره مند هستیم و با توجه به پیروزی که در دیدار هفته اول بدست آورده ایم و با تمرینات منظمی که طی این چند روز بازیکنانمان انجام داده اند آماده این دیدار بزرگ هستیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص حضور مجتبی جباری در سپاهان و حساسیت هواداران نسبت به حرکت این بازیکن گفت: از تماشاگران همیشه پرشور و فهیم استقلال می خواهم که تنها تیم خود را تشویق کرده و از اعتراض علیه جباری و یا دیگر بازیکنانی که استقلال را ترک کرده اند خودداری کنند. ما باید به این بازیکنان احترام بگذاریم چرا که آنها سالها برای استقلال زحمت کشیده اند و نباید به خاطر جدایی آنها را مورد اعتراض قرار دهیم.

قلعه نویی  تاکید کرد: مجتبی جباری به هر دلیلی از استقلال رفته و مطمئنا دلیلش برای او بسیار منطقی است شاید دوباره بازگردد. ما باید طوری رفتار کنیم که اجازه ندهیم ارزش ها زیر سئوال برود. مطمئنا جباری عضوی از مجموعه استقلال است و همه او را دوست دارند باید این طور بیان کنیم که بین پدر و پسر اختلافی افتاده و باید هر چه زودتر این اختلاف برطرف شود.

وی گفت: من به عنوان یک برادر کوچکتر باز هم از هواداران می خواهم که در طول 90 دقیقه تنها تیم خود را تشویق کنند و از توهین و اهانت به تیم حریف و خصوصا بازیکنانی که از استقلال جدا شده اند و از این تیم رفته اند جدا خودداری کنند.

امیرقلعه نویی در ادامه و در خصوص صحبت های کی روش مبنی بر اینکه تیم فوتبال استقلال باید در دو بازی آخر خود در جام حذفی بدون ملی پوشانش بازی کند افزود: من با توجه به اینکه صحبت های وی را نشنیده ام نمی توانم هیچ نظری بدهم اما چون ما درگیر جام باشگاهها هستیم نباید ملی پوشان خود را از دست بدهیم و مطمئنا آنها را در اختیار خواهیم داشت.

قلعه نویی گفت: کی روش باید به لیگ توجه کند و نگاه ویژه ای به مسابقات داشته باشد. سرمربی تیم ملی ایران حضور در جام جهانی را به دلیل همین نگاهش بدست آورد و شاهد آن بودیم که در سه بازی آخر خود تقریبا از اسکلت استقلال استفاده کرد و این نشان داد که کی روش کاملا به لیگ توجه داشته است.

وی در خصوص دیدارش با آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز افزود: این یک صحبت خصوصی بود من اصلا اهل سیاست نیستم و شما دیده اید که در هیچ محفل سیاسی هم حضور نداشته ام اما نشستی که با آیت الله هاشمی داشتم به ایشان گفتم که باید نگاه فراجناحی به ورزش داشته باشیم و باید از افراد متخصص سود ببریم. به اعتقاد من حتی باید از عباسی وزیر ورزش فعلی نیز برنامه بگیریم.

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: وزارت ورزش یکی از وزارتخانه های حساس است و در زمانی که هنوز به وزارت ورزش و جوانان تشکیل نشده بود در شورای عالی ورزش 7 وزیر حضور داشتند یعنی اینکه حالا 7 وزارتخانه به یک وزارت تبدیل شده پس این نشان می دهد که ورزش یکی از حساس ترین وزارتخانه های کشور است.

قلعه نویی  در پایان و در خصوص محرومین و مصدومین استقلال نیز افزود: تا دلتان بخواهد مصدوم داریم جمشیدیان باید به زودی عمل جراحی شود و هاشم بیک زاده نیز به دلیل مصدومیت 4 هفته در کنار ما نخواهد بود و ساموئل نیز به دلیل اخراج در دیدار مقابل گسترش فولاد در بازی با سپاهان حضور نخواهد داشت.

کد خبر 2106717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha