۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۸

منصور پورحیدری:

خواسته‌های کی‌روش مقبول نیست/ بازی با سپاهان حساس‌تر از دیگر دیدارهاست

خواسته‌های کی‌روش مقبول نیست/ بازی با سپاهان حساس‌تر از دیگر دیدارهاست

عضو هیات مدیره و مدیر فنی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیم استقلال نمی‌تواند بدون ملی‌پوشانش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، گفت: به نظرم خواسته‌های کی‌روش در این باره منطقی نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور پورحیدری در خصوص شرایط تیم استقلال ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: خدا را شکر استقلال، امسال تیم خیلی خوبی بسته است که باید بابت این مهم به آقای فتح‌الله‌زاده خسته نباشید بگوئیم. تمرینات هم خیلی جدی در حال پیگیری است و همه تلاش تیم بر این است تا بتوانیم فصل خیلی خوبی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به دیدار نخست این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: وزش باد در کیفیت آن بازی خیلی تاثیر داشت ضمن اینکه طبیعی بود در بازی اول، تیم خیلی هماهنگ نباشد. با این حال خدا را شکر که با تجربه بچه‌ها توانستیم 3 امتیاز را مال خود کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مسایل حاشیه‌ای که روی سکوهای ورزشگاه تبریز رخ داد، تصریح کرد: من امیدوارم امسال شرایطی پیش بیاید که شاهد مسائل این چنینی نباشیم. نمی‌‌دانم چرا این اتفاق از هفته اول شروع شده و اگر بازی‌ها حساس شود چه می‌شود!

وی در خصوص دیدرار این تیم مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد: هر دو تیم جزو مدعیان لیگ هستند و طبیعی است که این بازی حساس‌تر از بقیه دیدارها باشد. البته هنوز هفته دوم است و دو تیم به لحاظ هماهنگی و آمادگی، صددرصد نیستند ولی مردم انتظار فوتبال زیبا از آنها دارند که امیدوارم این مهم تحقق پیدا کند.

پورحیدری همچنین با اشاره به خواسته‌های سرمربی تیم ملی عنوان کرد: به نظرم خواسته‌های او قابل قبول نیستند. مثلا تیمی مثل استقلال که تلاش کرده و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کرده، چطور می‌تواند از ملی‌پوشانش استفاده نکند؟ این تیم اگر قهرمان شود افتخارش به نام فوتبال ایران خواهد بود و به خاطر همین است که استقلال و حتی بقیه تیم‌ها، باید با تمام نیروهایشان در این رقابتها حاضر باشند.

وی ادامه داد: مگر نه این بود که تیم ملی در 3 بازی آخرش، با تکیه بر استخوان‌بندی استقلالی‌اش توانست صعود کند؟ من امیدوارم کی‌روش لیگ ما را جدی‌تر دنبال کند چون امسال به طور قطع بازیکنان با انگیزه بیشتری بازی خواهند کرد تا بتوانند در پایان لیگ، جزو سربازان تیم‌ ملی در جام جهانی باشند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که دومین قهرمانی استقلال در  آسیا را کسب کرده بود، گفت: آن قهرمانی نتیجه یک تلاش جمعی بود. من امیدوارم امسال هم این اتفاق دوباره تکرار شود چون حتی چند تن از بازیکنان خوب آن قهرمانی، امروز در کنار استقلال هستند مثل قلعه‌نویی، بیانی یا عالمی. همه تلاش این تیم فعلی، آوردن یک ستاره دیگر به روی پیراهن استقلال است. باتوجه به کادرفنی خوبی که داریم و همینطور بازیکنان باتجربه، ان‌شاءالله به این هدف برسیم.

کد خبر 2106924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha