۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۶

قلعه‌نویی قبل از دیدار با سپاهان:

توقع نداشتم جباری آن حرف‌ها را بزند/ می‌ترسم در کنفرانس‌ها حرف بزنم!

توقع نداشتم جباری آن حرف‌ها را بزند/ می‌ترسم در کنفرانس‌ها حرف بزنم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار تیمش برابر سپاهان در هفته دوم لیگ برتر به حضور مجتبی جباری در ترکیب تیم حریف اشاره کرد و گفت: جباری برای استقلال زحمت زیادی کشیده و باید مسائل درون خانواده را حفظ می‌کرد. من از این بازیکن با تجربه انتظار نداشتم که در آستانه دیدار با استقلال مسائل درون خانوادگی را بیرون می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی بعدازظهر امروز در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان که در محل سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: دیدار استقلال و سپاهان در همه سالهای گذشته از اهمیت بالایی برخوردار بوده. من می ترسم در کنفرانس های خبری حرفی بزنم و در مورد بازیکنان حریف صحبت کنم. با این حال من قبل از بازی با الهلال گفتم که فلان بازیکن با فلان شماره خیلی خطرناک است. همان بازیکن در آزادی به ما گل زد و باختیم. من نمی دانم کجای این حرف ایراد دارد که آقایان ناراحت شدند.

وی در مورد سپاهان نیز گفت: این تیم خط هافبک قوی دارد و طبیعتا ما باید برای جباری و ابراهیمی برنامه داشته باشیم. ما تمریناتمان را دیرتر از سپاهان شروع کردیم اما به هر حال استقلال در تهران بازی دارد و میزبان است. ما هنوز به شرایط مطلوب نرسیده ایم. البته طبیعی هم هست چرا که ما تغییراتی را در ترکیب تیم مان داشته ایم و چند بازیکن مصدوم و محروم هم داریم. ای کاش دیدار استقلال و سپاهان چند هفته دیرتر برگزار می شد تا جذابیت های آن بیشتر می شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازیکنان محروم و مصدوم این تیم خاطرنشان کرد: جمشیدیان عمل جراحی انجام داده و بیک زاده هم چند هفته دور از میادین خواهد بود. با این حال نکونام و تیموریان و همچنین نیکبخت واحدی شرایط بازی 90 دقیقه ای را دارند و می توانند به ما در این دیدار کمک کنند. نیکبخت واحدی بالاتر از انتظار ما عمل کرد و امیدواریم بتواند در طول لیگ به ما کمک کند. او بازیکن بزرگی است که به خاطر دور بودن از شرایط مسابقه نیاز به زمان دارد.

امیر قلعه نویی با بیان اینکه همیشه به نظرات همکارانش احترام گذاشته است در مورد شرایط استقلال برای دیدار برابر سپاهان گفت: همانطور که گفتم سپاهانی ها تمریناتشان را زودتر از ما شروع کردند اما ما هم استقلال هستیم و در ورزشگاه آزادی به دنبال پیروزی خواهیم بود. قطعا فردا استقلال بهتری را نسبت به دیدار هفته اول شاهد خواهید بود.

وی با بیان اینکه چند هفته از مسابقات لیگ برتر باید بگذرد تا در مورد مدعیان قهرمانی صحبت کنیم به صحبت های اخیر مجتبی جباری اشاره کرد و گفت: باید بگویم که من خودم زمانی که از استقلال رفتم تا زمانی که برگشتم نزدیک به سه سال طول کشید اما یک کلمه در مورد استقلال صحبت نکردم. زمانی هم که از تیم ملی جدا شدم بازهم خیلی ها در مورد تیم ملی از من سوال کردند اما حرفی نزدم. آقای فتح الله زاده برای باشگاه استقلال زحمت کشیده و افتخارات زیادی به دست آورده است. ما وقتی در مورد موضوعی مسئولیت نداریم نباید اظهار نظر کنیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: ممکن است در یک خانواده اختلاف نظرهایی هم وجود داشته باشد و بین پدر خانواده و فرزندانش مشکلی هم باشد. اما این مشکلات نباید به بیرون برود. من از جباری توقع نداشتم که این حرف ها را در مورد استقلال بزند. باید مشکلاتی هم اگر بود را درون خانواده حفظ می کرد نه اینکه در فاصله 48 ساعت مانده تا بازی با استقلال آن حرف ها را می زد. او برای استقلال زحمت کشیده و فصل قبل به ما خیلی کمک کرده است. من توقع نداشتم این حرف ها را بزند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: از طرفدارانمان خواهش می کنم که به آقای جباری احترام بگذارند. به تیم سپاهان هم احترام بگذارند. زیبایی فوتبال به همین چیزهاست. کار قشنگ در ذهن همه می ماند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان در هفته دوم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 22:15 فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2107403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha