۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۱

زلاتکو کرانچار مطرح کرد؛

دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم/ می‌دانیم با جباری برخورد می‌شود

دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم/ می‌دانیم با جباری برخورد می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه سعی دارد با تکیه بر کار تیمی و توانایی و قدرت بالای بازیکنان خود به دنبال راهی برای پیروزی مقابل استقلال باشد، گفت: به نظر من سپاهان با توجه به جذب نفرات مطرح در خطوط مختلف، نسبت به گذشته قوی‌تر شده است.

به گزارش خبرگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیم سپاهان برابر استقلال در هفته دوم لیگ برتر که ساعت 13 امروز چهارشنبه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: حضور پرتعداد رسانه‌های در این نشست بیانگر علاقه زیاد برای مسابقه حساس فردا وجود دارد. به نظرم برای جمعیت هواداران دو تیم و جامعه فوتبال زیباتر از این نیست که در هفته دوم لیگ، دو تیم بزرگ و قدرتمند رودروی هم قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: دو مسابقه آخر ما با استقلال در ورزشگاه آزادی، چند ماه پیش بود. جام حذفی لحظاتی دراماتیک را شاهد بودیم و امیدواریم فردا هم یک بازی زیبا را از سوی دو تیم شاهد باشیم. امروز هم استقلال و هم سپاهان از نظر نفرات، بازیکنان خوبی را در اختیار دارند و هر دو تیم از نظر تاکتیکی هم در سط بالایی قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه این مسائل تضمین خوبی است برای تماشای یک مسابقه جالب توجه، هرچند در ابتدای فصل همه تیم‌ها دنبال رسیدن به فرم مطلوب خود هستند، افزود: به نظر من سپاهان نسبت به گذشته قوی‌تر شده است، رحمان احمدی را دوباره به سپاهان برگرداندیدم و جباری، حمودی، افشین و یعقرب کریمی را به خدمت گرفتیم، نفراتی که با حضور خود می‌توانند بر نحوه کیفی یک بازی بی‌افزایند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر بخواهیم خودمان را کاملا متمرکز 75 دقیقه نخست بازی سپاهان با فولاد کنیم، می‌توانیم چنین عملکردی را هم در بازی با استقلال از خود ارائه کرده و به نتیجه مطلوب و مدنظرمان دست یابیم.

کرانچار با اشاره به اینکه انتظار ورزشگاهی سرشار از تماشاگر را دارد زیرا پنجشنبه شب بازی بسیار حساس و زیبایی برگزار می‌شود، در خصوص بازیکنان مصدوم این تیم افزود: به غیر سوکای که دچار پارگی رباط صلیبی و مصدومیت شدید شد، بازیکن مصدومی دیگری نداریم و همه نفرات را برای این بازی در اختیار داریم، حتی احسان حاج‌صفی که در فصل گذشته به خاطر مصدومیت در این بازی حضور نداشت.

وی در مورد وضعیت محرم نویدکیا هم اظهار داشت: به خاطر این نام محرم را در لیست مصدومان تیم اعلام نکردم زیرا همه می‌دانیم این بازیکن چندین مرتبه زانوی پای چپ خود را عمل کرده است. او با توجه به همه دشواری‌ها، فصل پیش برای سپاهان بازی کرد و بار بزرگی را بر دوش کشید. امروز هم برایش تمرینات سبکی را در نظر گرفته‌ایم تا زودتر به روزهای اوجش باز گردد. سعی می‌کنیم آرام آرام او را به شرایط مطلوب برسانیم، به همین دلیل او را در فهرست نفرات مصدوم قرار ندادم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: به هر حال هر تیمی به دنبال جذب نفرات خاص خودش است، در کنار زمین حمودی را جذب کردیم و در کنار این بازیکن، عقیلی و خلیل‌زاده را جذب کردیم تا مرکز زمین دفاعی خود را به خوبی تقویت کنیم. محرم نویدکیا هم که فصل با مصدومیت‌های زیادی مواجه بود، به همین دلیل جباری را ملحق کردیم زیرا او جانشین بسیار خوبی برای محرم است. همچنین کریمی و افشین دو بازیکن ملی‌پوش جوان را به خدمت گرفتیم.

وی با بیان اینکه بازگشت رحمان احمدی باعث شد خیالش از نظر دروازه‌ نیز راحت شهد و این بخش تیم هم به خوبی تقویت شود، اگرچه سال گذشته از نحوه دروازه‌بانی شهاب گردان رضایت داشته است، یادآور شد: اعتقاد بالایی دارم سپاهان می‌تواند نقشی اساسی در لیگ و جام حذفی ایران ایفا کند و بار دیگر تکرار می‌کنم در کنار استقلال، پرسپولیس، سپاهان این تیم فولاد است که می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند. البته تراکتور هم می‌توان به این تیم‌ها نزدیک شود، گرچه اعتقاد دارم تراکتورسازی ضعیف‌تر شده است.

کرانچار در ادامه در خصوص احتمال برخورد تماشاگران استقلال با جباری هم خاطرنشان کرد: من هم انتظار دارم که برخوردی از سوی هواداران استقلال با جباری صورت گیرد زیرا همه می‌دانیم او بازیکن محبوب استقلال بوده است. ولی طبق آنچه من متوجه شدم، جباری بازیکن حرفه‌ای و بزرگ است و معتقدم تحت این فشارها قرار نخواهد گرفت، هرچند همگی آگاه هستیم که کار برای او آسان نخواهد بود.

وی همچنین گفت: البته ما سعی می‌‎کنیم با تکیه بر کار تیمی و توانایی و قدرت بالای بازیکنان خود به دنبال راهی برای پیروزی باشیم. هر چند حقیقت ما فصل پیش در خانه به استقلال باختیم و دو بار در آزادی با این تیم مساوی کردیم اما در حال حاضر ما چند هفته زودتر تمرینات‌مان را آغاز کردیم، موضوعی که باعث می‌شود نسبت به استقلال اولویت بیشتری برای ارائه بازی بهتر و تاکتیکی‌تر داشته باشیم.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان در هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 22:15 دقیقه پنجشنبه با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2107320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha