۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۹

محمد مایلی کهن:

نفت را به خوبی آنالیز کرده‌ایم/ در موزامبیک هم بدون ملی‌پوشان بازی نمی‌کنند

نفت را به خوبی آنالیز کرده‌ایم/ در موزامبیک هم بدون ملی‌پوشان بازی نمی‌کنند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به پیروزی که در دیدار اول کسب کردیم آنالیز خوبی از تیم نفت داشته ایم و دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مایلی کهن که در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران در محل سازمان لیگ فوتبال حضور یافته بود ضمن بیان این مطلب افزود: هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند و با توجه به اینکه در بازی اول پیروز شده اند برای گرفتن سه امتیاز این بازی به میدان خواهند رفت. ما حریف را آنالیز کرده  ایم و می دانیم که بازیکنان جوانی دارند.

وی با ابراز رضایت از پیروزی تیمش در دیدار اول در پاسخ به این پرسش که چقدر زمان می برد تا صبا به آمادگی مطلوب برسد گفت: طبیعتا هر چه جلوتر برویم شرایط تیم بهتر می شود. ما در بازی اول نقاط ضعفی داشتیم که باید به مرور برطرفش کنیم. من از همه بازیکنانم راضی هستم. آنها به خوبی تمرین می کنند و وظایف شان را در زمین به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد حضور شیث رضایی در تمرینات این تیم نیز گفت: شیث نباید طرد شود. متاسفانه برخی‌ رفتارها برای برخی از آدم‌ها بزرگنمایی می‌شود. اینطور نیست که ما اشتباه نکنیم. البته معتقدم درباره شیث یک مقدار بزرگنمایی شده. آن زمان که در پرسپولیس محروم هم بود من با او در تماس بودم. به عنوان برادر این کار را انجام می‌دهم هم‌اکنون هم در تمرینات ما حاضر می‌شود، من کار خاصی انجام نداده‌ام. البته ما در پست دفاع وسط چهار بازیکن داریم و نیازی به جذب بازیکن جدید نداریم.

محمد مایلی کهن در مورد اظهارات کارلوس کی روش و برگزاری جام حذفی بعد از لیگ برتر گفت: فکر می کنم باید کاری که همه دنیا انجام می دهند را انجام دهیم. فکر نمی کنم کشورهایی که تازه هم فوتبالشان پیشرفت کرده اند چنین کاری را کنند. غیر ممکن است که ملی پوشان را از باشگاه ها بگیرند. در موزامبیک هم این کار صورت نمی گیرد.

کد خبر 2108027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha