۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳

علی حمودی در گفتگو با مهر:

عادت ندارم به سکوها واکنش نشان بدهم/ سه امتیاز از استقلال می‌گیریم

عادت ندارم به سکوها واکنش نشان بدهم/ سه امتیاز از استقلال می‌گیریم

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال که در این فصل برای تیم سپاهان به میدان می‌رود با اشاره به تقابل این دو تیم در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر گفت: کرانچار تاکید بر آن دارد که در هر بازی 3 امتیاز باید بگیریم و پنجشنبه هم استقلال را شکست خواهیم داد.

علی حمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رویارویی با استقلال در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: خدا را شکر که 3 امتیاز بازی اول را گرفتیم. ما به دنبال این هستیم در این بازی هم 3 امتیاز بگیریم. کرانچار تاکید بر آن دارد حساب هر بازی با دیدار قبل فرق می‌کند و در هر مسابقه باید 3 امتیاز بگیریم. ما استارت اول را خوب زدیم و به دنبال دومین برد فصل هستیم.

وی که چند فصل برای تیم استقلال توپ زده است، ادامه داد: استقلال اکثر یاران فصل گذشته خود را حفظ کرده و نفرات جدیدی را هم برای تقویت تیم خود آورده است. آنها اسکلت تیم خود را حفظ کرده‌اند و بازی اول را هم با موفقیت پشت سر گذاشتند. فکر می‌کنم هر دو تیم با توجه به شرایطی که دارند یک بازی خوب را به نمایش خواهند گذاشت.

مدافع تیم سپاهان درباره توهین‌های احتمالی که به وی و جباری خواهد شد، عنوان کرد: ما با هم در این باره صحبت کردیم. در این چند روز حرف و حدیث زیاد بود ولی من فوتبالیست حرفه‌ای هستم و به مسایل خارج از بازی کاری ندارم. همه مرا می‌شناسند. عادت ندارم به اتفاقات سکوها واکنش نشان بدهم. این بازی 90 دقیقه است و تمام می شود. من هم تمرکزم روی بازی خواهد بود.

حمودی در خصوص این که هواداران استقلال مدعی هستند وی به خاطر پول این تیم را ترک کرده است، گفت: همه مشکل من پول نبود و مسایل دیگری هم وجود داشت که نمی‌خواهم آن را باز کنم. من حالا بازیکن سپاهان هستم و باید بهترین بازیها را برای این تیم انجام بدهم. می‌خواهم پولی که می‌گیریم حلال باشد. البته این را هم بگویم که هواداران به جباری هم توهین نخواهند کرد چونکه مجتبی سال‌ها برای استقلال بازی کرده و زحمت کشیده است.

 

کد خبر 2107075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha