۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۱

سیاوش اکبرپور:

نمی‌توان از کنار سپاهان بی‌تفاوت گذشت/ باید مقابل مجتبی بازی کنم

نمی‌توان از کنار سپاهان بی‌تفاوت گذشت/ باید مقابل مجتبی بازی کنم

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان حساسیت‌های زیادی دارد، گفت: نمی‌توان از کنار سپاهان بی‌تفاوت گذشت چرا که آنها تیم بزرگی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش اکبرپور در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار هفته نخست این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه در آن بازی سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم تا بتوانیم مقابل سپاهان از روحیه لازم برخوردار باشیم.

وی افزود: اگرچه در دیدار برابر سپاهان جمشیدیان و بیگ‌زاده مصدوم هستند و ساموئل را هم به خاطر اخراج در بازی قبل به همراه نداریم اما تیم ما آنقدر بازیکن باتجربه و بزرگ دارد که می‌توانند در این بازی به ما کمک کنند.

مهاجم تیم استقلال ادامه داد: از کنار سپاهان نمی‌توان بی‌تفاوت گذشت، آنها تیم بزرگی هستند که بازی اول را هم بردند و از نفرات خیلی خوبی سود می‌برند. سپاهان برای کسب سه امتیاز به تهران می‌ آید که همین مسئله حساسیت بازی را بیشتر می‌کند. فکر می‌کنم پنجشنبه شب هواداران زیادی برای دیدن این بازی به ورزشگاه آزادی بیایند.

اکبرپور با بیان اینکه جباری از دوستان خوب وی است، گفت: درحال حاضر مجتبی به سپاهان رفته و من موظف هستم مقابل او بازی کنم. من سیاوش هستم و هر کسی مقابلم قرار بگیرد باید با جان و دل برابر آن بازی کنم.

کد خبر 2106891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha