۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۰۰

محمدی خبر داد:

همایش روز بسیج جامعه زنان استان مرکزی برگزار می شود/ برپایی نمایشگاه عکس در حاشیه همایش

همایش روز بسیج جامعه زنان استان مرکزی برگزار می شود/ برپایی نمایشگاه عکس در حاشیه همایش

اراک-خبرگزاری مهر: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همایش روز قشر بسیج جامعه زنان این استان ۱۳ مرداد در اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر٬ اعظم محمدی صبح چهارشنبه در نشست همایش بسیج جامعه زنان استان مرکزی با اصحاب رسانه افزود: همایش روز بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی ۱۳ مرداد ماه همزمان با سالروز شهادت مریم فرهانیان در سالن فرهنگی تربیتی امام علی (ع) اراک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش مذکور برای عموم علاقمندان به آشنایی با بسیج جامعه زنان بلامانع است٬ افزود: همایش روز قشر با حضور دکتر نقی‌زاده٬ کارشناس تربیتی و مردم شناسی با محوریت نقش زنان در جامعه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس در حاشیه برگزاری این همایش خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه حاوی پوسترهای از حضور و فعالیت بانوان قبل و بعد از جنگ و در مسیر سازندگی است.

محمدی با بیان اینکه تبلیغات گسترده‌ای برای برگزاری این همایش در سطح استان صورت گرفته است٬ اضافه کرد: این همایش با حضور اقشار مختلف دانش‌آموزی٬ دانشجویی٬اساتید٬ پزشکی و حوزه‌های مختلف بسیج خواهران برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه این شهیده الگوی ایثار و شهادت‌طلبی برای بانوان در اعصار و قرون است٬ خاطر نشان کرد: شهید مریم فرهانیان از امدادگران دوران جنگ و دفاع مقدس بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: ایشان با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و مساعدت محرومین و مصدومین خدمات ارزنده‌ای ارائه کرد.

محمدی اظهار کرد: این بانوی شهیده در جبهه و هنگام ارائه فعالیت‌های امدادی به مجروحین و مصدومین جنگ مورد اثابت گلوله دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت رسید.

وی تصریح کرد: این همایش با هدف الگوگیری جامعه زنان و دختران از این بانوی مجاهد و ایثارگر دوران دفاع مقدس و گام نهادن در مسیر حرکت شهدای زن به عنوان اسوه است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی در پایان تشکیل ستاد برگزاری همایش روز قشر٬ مسابقات تفنگ‌بادی با حضور بانوان بسیجی در ورزشگاه پنج مرداد اراک٬ مسابقاه فرهنگی با طرح پنج سوال و اعلام عمومی از صدا‌و‌سیمای استان و اهدای جوایز به پنج نفر از برگزیدگان را از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد.
 

کد خبر 2107301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha