۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۰۳

امروز:

آغاز ششمین دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت استان در اراک

آغاز ششمین دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت استان در اراک

اراک-خبرگزاری مهر: ششمین دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت دانشجویان بسیجی استان امروز در دانشگاه علوم پزشکی اراک آغاز شد.

به گزارش خبرنگارمهر، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی در این مراسم گفت: این طرح با حضور 200 نفر از دانشجویان استان به مدت 9 روز با محویت معرفتی، بصیرتی ، تربیتی و اخلاقی و مهارت برگزار می شود.

مجتبی صدیقی افزود: ارتقاء سطح آ گاهی و آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی و آمادگی دفاعی از گوهر ولایت  و پاسخگویی به شبهات  از جمله اهداف برگزاری این طرح بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه  از ابتدای اجرای این طرح تا کنون هزار و 200 نفر از دانشجویان در آن شرکت کردند خاطرنشان کرد:شرکت کنندگان برتر دراین دوره ، به دوره آموزشی کشوری که سال آینده در مشهد برگزار می شود راه می یابند.

حجت الاسلام شاه ولدی مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در بسیج دانشجویی استان نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت و ضرورت این دوره ها طرح ولایت را بستری مناسب برای شبکه سازی مذهبی در دانشگاه ها دانست که برای تقویت مبانی فکری و عقیدتی جوانان و دانشجویان برگزار می شود.

برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ، جلسات پرسش و پاسخ و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های طرح ولایت بسیج دانشجویی در استان است.

کد خبر 2126666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha