۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۴۶

در هفته دفاع مقدس صورت می گیرد:

برگزاری جشن پیروزی در استان مرکزی/ نمایشگاه دفاع مقدس در ۲۲ ایستگاه

برگزاری جشن پیروزی در استان مرکزی/ نمایشگاه دفاع مقدس در ۲۲ ایستگاه

اراک-خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری جشن پیروزی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر٬ سردار محسن کریمی ظهر روز سه‌ شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: این جشن‌ها همزمان با هفته دفاع مقدس در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک با حضور اقشار مختلف مردم٬ بسیج٬ ورزشکاران و فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سخنرانی با حضور ایثارگران ومحورهای مختلف٬ نورافشانی٬ بخش‌های فرهنگی٬ حضور قاریان کشوری از جمله برنامه های این جشن است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین از برگزاری رژه سپاهیان خبر داد و اضافه کرد: این مراسم نیز ساعت ۱۶ روز ۳۱ شهریور ماه در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک با حضور اقشار مردم برگزار می‌شود.

دعای ندبه در جوار ضریح امامزاده ابراهیم مجاب (ع)

کریمی در ادامه به برگزاری دعای ندبه اشاره کرد و گفت: این مراسم نیز در مصلی بیت‌المقدس و در جوار ضریح امامزاده ابراهیم مجاب (ع) برادر امامزاده محمد عابد (ع) برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ضریح این امامزاده عظیم الشان پس از تکریم با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری و مداحان کشوری و راهپیمایی به کربلای معلا منتقل می‌شود.

برپای نمایشگاه دفاع مقدس در استان مرکزی

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین از برپای نمایشگاه دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه از هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از ۳۱ شهریور تا هفتم مهر ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

کریمی با اشاره به اینکه نمایشگاه دفاع مقدس در ۲۲ ایستگاه دایر است٬ اضافه کرد: در هر ایستگاه به یک موضوع پرداخته شده و هر ایستگاه شامل بخش‌های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت استقبال از نمایشگاه مهلت بازدید تمدید می‌شود٬ اظهار کرد: در سال گذشته بیش از صد هزار نفر از بازسازی عملیات مرصاد بازدید کردند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: حضور پیشکسوتان٬ اطلاع رسانی و تبلیغات٬‌پشتیبانی٬‌بسیج اصناف٬ مقاومت ایثار و شهادت٬ صنایع٬ بسیج مهندسی٬ نیروی انتظامی٬‌جهاد سازندگی٬ روحانیت٬ حوزه و طلاب٬ زنان و فعالیت های مقابله با گروهک های ضد انقلاب از جمله ایستگاه‌های این نمایشگاه است.

کریمی برگزاری ۳۵ یادواره شهداء٬ شب شعر با شهدا٬ تئاتر خیابانی و برنامه‌های از سوی بسیج٬ ادارات و نهادها را از دیگر بخش‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی عنوان کرد.

وی در پایان تصریح کرد: استان مرکزی طی هشت سال دفاع مقدس بیش از شش هزار شهید٬ ۱۷ هزار جانباز و ۸۰۰ آزاده تقدیم  انقلاب کرد.
 

کد خبر 2133014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha