۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۵۰

فخریان:

جامعه فرهنگیان خراسان رضوی وحدت و یکپارچگی جهان اسلام را در روز قدس به نمایش می گذارند

جامعه فرهنگیان خراسان رضوی وحدت و یکپارچگی جهان اسلام را در روز قدس به نمایش می گذارند

مشهد - خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: جامعه فهیم فرهنگیان و دانش آموزان همگام با سایر کشورهای اسلامی وحدت و یکپارچگی جهان اسلام را در روز قدس به نمایش می گذارند.

محمد تقی فخریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای نامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و مصوبات ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس و انتفاضه، جامعه فرهنگیان این استان در اجتماع عظیم روز قدس شرکت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: همانند سنوات گذشته، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ملت غیور و مسلمان ایران به ویژه جامعه فهیم فرهنگیان و دانش آموزان همگام با سایر کشورهای اسلامی سراسر جهان، با حضور میلیونی در راهپیمایی، ضمن نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین، اعلام انزجار از رژیم جعلی صهیونیست را اعلام می دارند.

فخریان بیان کرد: این راهپیمایی در محکومیت از حمایت سلطه گری و قدرتهای شیطانی از رژیم اشغالگر قدس و تقبیح سکوت برخی کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: معلمان همراه آحاد مردم شعار آزادی قدس عزیز را فریاد خواهند زد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از ادارات تابعه این سازمان خواست، ضمن تشکیل ستاداجرایی نسبت به انجام تبلیغات و فضا سازی در محیط ادارات و پایگاههای اوقات فراغت در قالب بخشنامه، بیانیه، ارسال پیامک، نصب پرده، بنر و تراکت و با استفاده از بیانات امام خمینی و آیت الله خامنه ای، زمینه حضور پررنگ فرهنگیان و خانواده ایشان را با طرحهای ابتکاری فراهم آورند.

فخریان مسیر راهپیمایی را جمعه 11 مرداد ساعت 10 صبح از میدان شهدا، خیابان امام خمینی، چهارراه مدرس، خیابان اندرزگو به سمت حرم مطهر اعلام کرد و گفت: سایر شهرستانها با نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شور آفرین خواهند شد.

 

کد خبر 2107695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha